HomeМузыкаRelated VideosMore From: WORLDSTARHIPHOP

Sada Baby & Drego "Bloxk Party" (WSHH Exclusive - Official Music Video)

192333 ratings | 31728770 views
Watch the official music video for "Bloxk Party" by Sada Baby & Drego. https://www.instagram.com/sadababy Skuba Sada Available Now! https://itunes.apple.com/us/album/skuba-sada/1224810210 SUBSCRIBE for more: http://bit.ly/subWSHH More WorldstarHipHop: http://worldstarhiphop.com https://twitter.com/worldstar https://facebook.com/worldstarhiphop http://instagram.com/worldstar Shop WorldStar: http://shop.worldstarhiphop.com WorldstarHipHop is home to everything entertainment & hip hop. The #1 urban outlet responsible for breaking the latest premiere music videos, exclusive artist content, entertainment stories, celebrity rumors, sports highlights, interviews, comedy skits, rap freestyles, crazy fights, eye candy models, the best viral videos & more. Since 2005, WorldstarHipHop has worked with some of our generation's most groundbreaking artists, athletes & musicians - all who have helped continue to define our unique identity and attitude. We plan on continuing to work with only the best, so keep an eye out for all the exciting new projects / collaborations we plan on dropping in the very near future.
Category: Музыка
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (8313)
Millitant Johnson (1 hour ago)
Sada gotta be the trillest new nigga rappin
Buck Dangle (2 hours ago)
GAY what the fuck is that dance these dudes fucked each other in the ass after the camera cut off i’d bet 100 dollars a straight gay gangbang while drinkin koolaid and rubbin chicken grease on eachothers buttholes
Justin Salinaz (3 hours ago)
i will pull my gun and get ignorant
Vicki K. (7 hours ago)
Heard this song in the club
Simba (7 hours ago)
Detroit rappers blowing up 🤩
EverGreenNyce (9 hours ago)
Maaaannn This track fire Blood. I be throwing up wild B’s to this👌🏾🤟🏾🎩‼️
Jerricoe Phea (9 hours ago)
Iiii ain’t got time for no arguments😈🤣🔥
Caleb Smith (10 hours ago)
Dude 0:43 got a FaZe Chain on
bert fromarketin (14 hours ago)
Had to come back to this...my new riding track lol...yo homie hit the Dougie to set it..lol 💯 #Mmmmmmmnnmmmm
Celeste Moore (14 hours ago)
https://youtu.be/sdEx8f_tVg4 Go listen and share
Queen Karma (15 hours ago)
Where are they from?
bert fromarketin (14 hours ago)
Detroit
KHALIL STEWART (16 hours ago)
i swear to god ima like this
Talicia Robertson (17 hours ago)
He killed the robot dance 😂😂😂
bert fromarketin (14 hours ago)
Murdered it...
Courtney Price (20 hours ago)
Is it just me or do they dance like they got white girl wasted? Lol!
Terrelle Harper (6 hours ago)
Detroit Bitch!!! Turn up!!
FLIP DENIRO (23 hours ago)
His face too big for his body
bert fromarketin (1 day ago)
I think i saw this dude drop like 65 points in a league basketball game on YOUTUBE somewhere..
My dog just caught the bag
Kult Biz (1 day ago)
https://youtu.be/bSjlqjB1WRA https://youtu.be/bSjlqjB1WRA https://youtu.be/bSjlqjB1WRA
Noonie Flores (1 day ago)
sada baby yo dances is fucking funnnnnnnneh
Noonie Flores (1 day ago)
big head shot gun who has that
Alex f (1 day ago)
👌🏾👌🏾👌🏾👌🏾👌🏾
Adrian De Nava (1 day ago)
Detroit up now. Do yall thing.
Jake Davis (1 day ago)
Love the music but they dance like young Ethiopians with worms in there stomachs wierd.
Jake Davis (1 day ago)
Souf Africa
Jody Hall (1 day ago)
Where the fuck do you think we come from?
Lonzo L (1 day ago)
This Bay Area shii
Eugenia Jamerson (1 day ago)
Maybe its the 80s baby in me but them niggas look gay dancing like that😒
Ray Woodley (1 day ago)
THIS SONG GO HARD
Talicia Robertson (1 day ago)
DETROIT STAND UP 🗣🗣🗣💯💯💯
Lexis Braswell (1 day ago)
🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥
Cheryl Margherini (1 day ago)
This song is🔥🔥🔥🔥🔥
Gold D (1 day ago)
Cool to see a video without flashin a bunch of gunz...hell errbody got a gun these days...just a buncha yung cats havin fun👍🏿
Clemson Gamecocks (1 day ago)
I remember this shit had 1 mill for the longest
Gainz 4 Me (2 days ago)
🔥
Pittsburgh Nigga (2 days ago)
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
Savage re me Richard the BOY YOU. MAT AT THE king Homes
Zack Middleton (2 days ago)
The new bernie dance
RayFlow (2 days ago)
She turn me on now I want to do it🔥🔥🔥
RayFlow (2 days ago)
She turned me on now I wanna do it bitch🔥🔥🔥
David Moore (2 days ago)
First night again it wasn’t in her plans 😂
Courtney Zurek (2 days ago)
Who’s the guy in the green sweater lookin like chief keef
jermaine bailey (2 days ago)
me when i get 5 dollars 1:43
jermaine bailey (2 days ago)
when you get suspended from school but still finds a way out of that ass whipping lol 1:06
Whattheydo2 (3 days ago)
Heard this shit on my way home from work Savannah GA
Yung Whiz (3 days ago)
Shout out bandgang
sirsylk (3 days ago)
Man as soon as I heard that bassline I knew it was some🔥from tha D😂
Six rings Of steel (3 days ago)
Tell me this dude don’t look like a barber
Eugenia Jamerson (1 day ago)
Man lmao yes! I just had to pull this video up and show it to my son's barber like this you! 😂😂😂 then came across this comment!
Tasha Harris (3 days ago)
It’s the song and the video that is tight and I listen to him everyday I like this song and Stacy
SMOKE THE DON (3 days ago)
Str8 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 🔥 😈 👌 ⛽ 💯 ✔ 😤 💨
Annise Barner (3 days ago)
This song is the shit and sada baby is my favorite rapper
jamyrastar (4 days ago)
This my shit 💯
Dominic Davis (4 days ago)
Before you get to blowin cheese betta make a plan........
lil king frank (4 days ago)
When my momma get them chips 1:49
Camerone Brown (4 days ago)
Nigga funny
The Zy Channel (4 days ago)
The only thing that make Detroit lit and 🔥🔥🔥🔥 is sada baby
Mobley Mcfly (18 hours ago)
The Zy Channel I could make a 15 person list right now u drunk 😵
Brittany Wilright (4 days ago)
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaannnnnnnnnnnnn
Eric Brown (4 days ago)
This makes Me homesick. This let's u know how alive and well Detroit is. Spirit is stronger than flesh....
Polo (4 days ago)
Detroit got some nice ass music cant even stunt. Love from ohio
Supreme Amir (4 days ago)
Real ones peeped bdg Lonnie
E B (4 days ago)
Is that a Detroit dance?
Supreme Amir (4 days ago)
E B yes
Jonathan Wright (4 days ago)
Before you get to blowing cheese better make a plan
Leo Shephard (4 days ago)
Definitely ride to!
BZA Arthur (4 days ago)
Can we get lonnie and Pablo on the remix?
MacRedDusa (4 days ago)
Shit hard AF !! I wanna remix 🔥🔥🔥🔥
SMOKE 3 (5 days ago)
Finally a couple new rappers that I fux wit
Linda Jones (5 days ago)
Sick good song i dont no answer
Tee Williams (5 days ago)
I will fuck the party up wit my dance movez
Steal My Beats (5 days ago)
2:02 that nigga left side???
SmackDown Dragon (5 days ago)
Like if you’re here for Lauri Markkanen
King (5 days ago)
Maaaaaaaaaannnnnnnnnaaaaaaannnnnnn
Samuel Key (5 days ago)
I was listening to this at 50k holy shit...
FINALLY some new shit this OG can actually ride to. This slaps, only thing it's missing is a verse by E-40👌 tht wld put it over the top......🔥
Charles Williams (5 days ago)
🌋🌋🌋💪💪💪
Alada Bandz (5 days ago)
You in your phone all day and making no bands
Michael Carey (5 days ago)
1.38 I’m dead 😂
KING_ SIMPSON (5 days ago)
Get to preaching to u niggas like im Malcolm X
the Bong Lord (5 days ago)
2:03 when sada know she got asss
big wop (5 days ago)
2:46 is when the song actually good💯💯🅿️🆔 dude 🥶
Aubin Lemar (6 days ago)
Lmao, does one of the bitches in this video get a check for taking care of these guys? Like, dressing and feeding them? Haha what the fuck.
Iris Simons (6 days ago)
The thumbnail though
kingsavage1256 (6 days ago)
he looks like he could be Odell beckhams older bro lol
Mimi LaShae (6 days ago)
Finally found this song
China Barry (6 days ago)
The people look fake😐🤔😐🤔😐🤔😐🤔
Lamoses Jones (6 days ago)
Who da nigga in the 🚲 shirt 😂😂😂🔥🔥🔥🔥
space tice (6 days ago)
Just realized my YouTube said I dislike the sound I’m hearing and my mind was like nigga hurry and fix that shit
Rydahville (6 days ago)
“Do you believe in my dreams like Coretta b*tch” .. lol 😆😆😆
Trey Bibbins (6 days ago)
this generation trash asf
tztee (6 days ago)
..odell beckham rap?? I didnt know that.lol.
MrColdworld99 (6 days ago)
I heard this on radio I was like dam they got B.G. ON track lol
Sherita Davis (7 days ago)
I’m from the Midwest and feeling the entire vibe much respect 💯
MR DAVIDRUFFINJR (7 days ago)
👂🔙
President Kapo#Agp (7 days ago)
who noticed the dude in the burgundy looks and dances alot like sauce walka ???
Treyway Beatz TG (7 days ago)
I KNO HE TRYNA SLIDE CUS HIS CAR LOUD
Xavier PD (7 days ago)
anyone listening on 2019?
Justin Hamilton (8 days ago)
Detroit niggas thats like us MEMPHIS niggas in they own way they kill everything like we do
Westside Buddy (8 days ago)
Aye, I fuck wit this p. Heavy lol homie wit the beard fuckin it up he ain’t playin 😂😂😂
CHOMPERPLANT22 (8 days ago)
Well fuck came back after couple months now it has 31 mil wow been here since 1 mil
Elitedab45 YT (8 days ago)
maaaaaaaannnnnnn
Sherita Davis (8 days ago)
Beat sick🔥🔥
J Shaw (8 days ago)
Bigg brick of white look like Brock Lesnar
mrsblackdyamond1 (9 days ago)
that dancing ass nigga saucy af.. "She turn me on, now I wanna do it"

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.