Homeะฎะผะพั€Related VideosMore From: NatesLife

You're Not The Father Cheating Prank On Boyfriend ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜‚

90743 ratings | 2759530 views
Nates Vlog: https://www.youtube.com/c/NATESLIFE Grind To Shine Apparel: http://grindtoshine.co https://Instagram.com/NathanBoucaud Instagram @NathanBoucaud https://Twitter.com/NathanBoucaud My Twitter @NathanBoucaud https://www.facebook.com/NathanBoucaud Facebook - NathanBoucaud Snapchat: NathanBoucaud
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (4276)
molez mazkele (1 day ago)
dwmn she got you baaad dude
molez mazkele (1 day ago)
nathan fuck u thats the best ive evr seen
Sheldon Babers (1 day ago)
Why they break up tho she sexy af
Emerson Policarpo (3 days ago)
She's very beautiful!!
Jamesh H (4 days ago)
Why silly white gals likes chocolate..
cr7 NOW (14 days ago)
great couple
Kayla Brooks (18 days ago)
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ˜…๐Ÿ’œ๐Ÿ’™๐Ÿ’–
Where you from bradda...the Caribbean?
Jesus Saldana (26 days ago)
You right.. it is funny as fuck!!
H.S A.r (1 month ago)
Fuck you, you Ne gro, you sleep with her to enjoy and can not bear the responsibility because you are a coward
H.S A.r (1 month ago)
After this test you must break away from this blackness because it is possible to expel you from home in any notice because he just likes to sleep with you and practice sex
Jay Mac (1 month ago)
She so sweet. She love that dude!
apare677 (1 month ago)
I'm the baby daddy.
daniel guzman (1 month ago)
Give me or grol
Min H. OO (1 month ago)
โค๏ธ Reactions.
Lucas Krupek (1 month ago)
Que gostosa mds do cรฉu
Lucas Geraldo (1 month ago)
Legal gostei dos seus videos parabรฉns
Jojie Bringcola (2 months ago)
hahahahah naaa
Vitor hugo (2 months ago)
kkkkkkkk nice Prank
Yaser L7amad (2 months ago)
ูƒุณ ุงู…ูƒ ูŠุทู„ุนู„ูƒ ุชุนุตุจ ุนู„ูŠู‡ุง ูŠุง ุงุจู† ุงู„ุตุฑุงู…ูŠ ุชููˆูˆูˆ
imaboss 333 (3 months ago)
Casually keeps a suitcase by the camera
Edi Wow Sicat (3 months ago)
What a big ass
Nice
Alicia Murphy (3 months ago)
๐Ÿ˜ฏ๐Ÿ™„๐Ÿ˜“ geez
Rashad Sims (3 months ago)
And you tell me that
Rashad Sims (3 months ago)
I would have flipped out too dead ass especially when I want to have a kid too
David Lewis (3 months ago)
Yeah Nate!! That's funny As Sh#$ damn If my girl throw some stuff like on me man..... idk man I do the same thing that's Crazy for a Prank though.
Herardo Laurel (3 months ago)
Shit! Im the father.
Michan Smith (3 months ago)
I love the prank ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
hitmon jr entertainment (3 months ago)
Pack your shit and go!!! Lmao
Malik Childress (3 months ago)
Nate.u need to play fortnite right no . go to tomato town
Mrs. Lovely (3 months ago)
Pack your shit! Pack your shit and goooo!!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Connor Haik (3 months ago)
What an ugly, retarded, boyfriend with some serious anger-management issues! and she is a dumb bimbo for dating someone like him!!
Dalton King (3 months ago)
Bro crazy!... like if ur watching in 2018
Sumit Bhatt (3 months ago)
still wonder who cleaned that shit
Sumit Bhatt (3 months ago)
Pack your shitt๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Allison Orton (3 months ago)
2018??????
Constanze von Blumenberg (4 months ago)
Hahaha I got the exact same ones I am planing to use on my friend.
daniel jorje (10 months ago)
Always this nigaa get mad ha ha ha
Gilbert Lorenzo (11 months ago)
Ooooh hahaha shiiiiiit fucking frank Nice๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
Bossfight 3 (11 months ago)
The baby will be black what matters who is the father
Odell Wimberly (11 months ago)
She has a nice ass
Timรณteo Balduino (11 months ago)
Cat
Just Brittney (1 year ago)
Lmfaooooo
Tyreek Murillo (1 year ago)
nate has an attitude problem
Jamal Jones (1 year ago)
He can't take a joke๐Ÿคท๐Ÿพโ€โ™‚๏ธ
Astro Flame (1 year ago)
He took of his stuff like he was going to fight someone
She all up on like that like give the man space
Kaylee Jimison (1 year ago)
she should've said ill never cheat on you ; )
Bossman Asehinde (1 year ago)
When I left I thought he was finna get a gun or some shit.
Sephiroth766 (1 year ago)
why did they have to break up. This channel was my favorite
AdjectiveMoon 29 (1 year ago)
What if their break up was actually a big prank on us
jamie Jones (1 year ago)
she took an L ๐Ÿ‘Ž
Jay Gallagher (1 year ago)
Takes off all his shit
Thatgirlshyra Reed (1 year ago)
He's so freaking mad ๐Ÿ˜ก
mercia seibes (1 year ago)
this relationship was so fucking perfect
Savage Armstrong (1 year ago)
hold on I thought they didn't want a baby rn
Shaketta Lattimore (1 year ago)
dude got thoes Jordans doe
Mystery207 (1 year ago)
what a dick know wonder you guys are broken up...
Leah Guadalupee (1 year ago)
I love them ๐Ÿ˜
carissa breanna (1 year ago)
I don't like how he treats her... js
Texasranger793 (1 year ago)
He was going to buy her an audi โค๏ธ
Deontae Byrd (1 year ago)
You guys show take up acting ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ good show
It's Aj (1 year ago)
I'm the father
Ky Lewis (1 year ago)
this guy aint never gunna get married coz the people invited won't even come as they think it might be a prank :D
Stacy Ann Scott (1 year ago)
M.
bangle tiger (1 year ago)
if it is prank ,tell me one thing how his voice so clear when he entired room
Ashante Stanley (1 year ago)
pack ur shit and go like 7 times LOL ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Sam Sinibaldi (1 year ago)
These people : "why she showin her ass in booty shorts and a really short tight skirt" Its her house so she can wear whatever the FUCK she wants, even if she is recording.
Sarah the Tallest (1 year ago)
I'm back here after the breakup
Dearviana Watts (1 year ago)
are u back together
Jude K Owura (1 year ago)
I'm starting to question the believiability of these "pranks". How can you pull a prank every month and not be privy to it by now, son?
derrick ingram (1 year ago)
why nigga be grunting when he mad lol ๐Ÿ˜‚
that's is exactly what's going to happen goddamn somebody going get fuckup
Raymond Lopez III (1 year ago)
what kinda shirt is that
Priscilla Hernandez (1 year ago)
when she does a joke he starts to get really mad but when he does to her she just lauph but doesnt get that mad
Jayla Egonu (1 year ago)
that relationship ain't going to last long stop p ranking each other
Ricoesha Wyatt (1 year ago)
The way he treat her. Well " treated". I'll catch my one
Kay Jones (1 year ago)
He Barely Gets Mad ... But She Do The BEST Pranks On Him ..
Lex Mangroo (1 year ago)
Nathan u have a beautiful girlfriend
this is stupid prank he might kill you
Noah Loos (1 year ago)
What's the song nate was listening to at the beginning
Los (1 year ago)
6 more min and he was gunna put hands on her ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
N o v a (1 year ago)
i would tongue her ass so bad
chocolate chynadoll (1 year ago)
clean it up nathan
BBK MODS (1 year ago)
dickheads
Mack Ropati (1 year ago)
lucky that this guy was not like other guys that used to beat their girlfriend's ass.... patient was there.. but maybe someday he'll kill her๐Ÿ˜‚ keep it up guys
ItsMiss ItGirl (1 year ago)
him so yummy
Chronick GamingHD (1 year ago)
I will do the same to my gf lolz .....Wait.... I have no gf
Damien smithjr (1 year ago)
this man got freaken anger problems
Blob Fish (1 year ago)
that was intense
that shit really not funny that shit coulda change that nigga life
Marlo Lomax (1 year ago)
damn yo girl bad.
PK Wright (1 year ago)
This was funny lmao ! Check out our first prank ๐Ÿ˜Š
Skyler Parker (1 year ago)
Damn she pretty much said that their relationship is only worth 20,000 likes to her.. Lmao. she's ruthless as fuck though, I couldn't be with a chick like that
S400109gamer (1 year ago)
It was going sexual,he was getting everything off
Kamron Moore (1 year ago)
No hating though i still like y'all
Kamron Moore (1 year ago)
Why she gotta laugh at your pranks but u feel salty when she prank you. then you say it's not funny
Alba Martinez (1 year ago)
Aww he was being so nice to her u wanna go eat
Lis (1 year ago)
this one was so rehearsed :-(

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.