HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: NATE

FEMALE VIAGRA AND SUPER ENERGY PILL PRANK ON GIRLFRIEND (GONE WRONG)

12199 ratings | 685024 views
JOIN THE FAMILY NOW: https://goo.gl/gYi9GE -- CLICK HERE https://Instagram.com/NathanBoucaud Instagram @NathanBoucaud https://Twitter.com/NathanBoucaud My Twitter @NathanBoucaud https://www.facebook.com/NathanBoucaud Facebook - NathanBoucaud Snapchat: NathanBoucaud https://www.youtube.com/SHEISMICHAELA https://www.instagram.com/SheIsMichaela Instagram: @SheIsMichaela https://Twitter.com/SheIsMichaela @SheIsMichaela https://www.facebook.com/SheIsMichaela Facebook: SheIsMichaela Snapchat: SheIsMichaela Business inquiries: Dimitri@mpmpartners.com Outro Song: XAK FROST - Let It Go You Gotta Grind To Shine family friendly pg clean
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1595)
NATE (4 months ago)
Please don't try this...
YAZZLE DAZZLE (3 months ago)
NOO SHIITT
sash kelly (3 months ago)
Just imagine if she had sex n her heart start beating fast
Jad'a B. (3 months ago)
Then stop giving her these pill before you kill her or do something bad to her.
VOcalcrib 24724 (3 months ago)
NATE start reading lables man
Jay daniel (3 months ago)
NATE Dad your messing mom up chill.
Isayah Kelly (3 months ago)
Y'all broke up huh? The name was changed to NATE... Or are u pranking her
Itz The Truth (3 months ago)
Are u a dog I'm your bitch lmao
rudy borce (3 months ago)
What is the name of the pill?
Rubber Band (3 months ago)
All these people saying she is gonna die I hope they know it’s fake. SMH
Kae Kardashian (3 months ago)
She So Extra
B A D V I B E S (3 months ago)
its funny how he daid she was poopin instead of saying she was in the bathroom 😂 this nigga funny
Huh Nate what happened to proud family
Ybn Numba (3 months ago)
“Micheala Get off , get off” my man nate couldn’t breath😂😂😂😂💀
Emelie_gang (3 months ago)
Ur so mean
NIkky (3 months ago)
Again really.
Jesus Ortiz (3 months ago)
This shits fake
Ybn Numba (3 months ago)
This dude nicks😂😂😂
Kyree Robinson (3 months ago)
I wonder if her head is better whens shes on the pill.....
Emelie_gang (3 months ago)
Dis is all getting old
Easy-Playz (3 months ago)
First of all u went to far and second of all I’m too freaky for all this shit likeeeeee when they hit you wit the “just come here” it’s finna be all cheeks clapping
omar waheed (3 months ago)
Love u watch nate
Janet Funderburk (3 months ago)
Nate your seriously going to hurt her...you need to chill with the pills an energy pranks
Junior Gaie (3 months ago)
Do something new B
Kermit Army (3 months ago)
Bruh way to many pills and too many 5 hours energies...
young Aloks (3 months ago)
Disliked the video cause you wilding bro.. i fuck with you bro, but chill with the pills bro. You can’t keep doing shit like this Bro. You out here playing with jail time & death bro. Not cool bro
Francine Yembe (3 months ago)
That scared me stop doing this prank even if it’s for more views stop if you love her you would stop
Bliss (3 months ago)
Fake-so evidently we can make out
Bliss (3 months ago)
It's all drama...
Akira Elai (3 months ago)
Why is the channel name just nate???
Storm Makaveli (3 months ago)
Mixing two pills together ? Not smart
Lovely Kay (3 months ago)
Smh I feel so bad for Michaela. The fact that we have seen this prank more times than needed but everytime Nate does it he raises the dosage. Its really disturbing to see him make her this sick and risking her life for some views and likes. Smh. I know I didn't have to watch it but this is the last viagra/energy drink prank I will watch on this channel
Lauren B. (3 months ago)
Why’d you change the profile picture and name of channel?
Ripens (3 months ago)
How many times u gonna use the same prank over and over again... and is She rly that dumb that she couldnt figure it out ? wtf
GunGamesNero (3 months ago)
I'm calling it. She gonna die
Lone Wulf (3 months ago)
"Eat the lil kitty kat meoww meow"😂😂😂😂😂😂😂😂
jjrawstar (3 months ago)
Stop with the pill pranks Nate. They’re dangerous
NAICHI X KING (3 months ago)
Never saw a black guy turn red before. 😂😂
jjrawstar (3 months ago)
Proud Family!? Should rename this channel VIAGRA Family haha
NAICHI X KING (3 months ago)
I would fuck the shit outta here. *NO SHAME* *NO EDIT*
Damian Garcia (3 months ago)
Damn everytime nate makes a video he cry to much
mefia filson andoh (3 months ago)
He's a psycho... I think they are acting for real, cus Michaela has parents... imagine he uploads it too after the trouble... I watch because of Michaela
Ayyee Courtneyy (3 months ago)
Bro how many times you gone do the viagra prank like damn chill out 😂😂😂
shawn spits bars (3 months ago)
He said "all you care about is getting head"😂
Keshawn Sterling (3 months ago)
Yoooo nate you trippin U tryna kill shawty😭😭😂
Paul kiely (3 months ago)
How does nobody know these pranks are fake
Katherine Cleary (3 months ago)
Nate ur my homie and shit it’s just her ass is Huge 🍑🤪
LongLive NiN0 (3 months ago)
You might as well give her Xans and E pills while you at it. lmao Dude Nate is wilding, I'm patiently waiting for the next video on why the channel name is just Nate now😂😂
LongLive NiN0 (3 months ago)
Why I watch this when I know exactly what was going to happen 😂 Energetic annoying Michaela and Nate thinking "I'm gonna smash right after this video" lmao
T (3 months ago)
He's gonna go to jail smh stupid ass nigga smh keep it up, they gonna lock your ass up if something happens to that girl.
Drew Religion (3 months ago)
Try this prank again second time is a charm. She threw up because you didn’t put enough 5 hour energy drinks.
Sages FX (3 months ago)
Damn I think most prank videos on YouTube are fake but this one definitely real
The Vro Family (3 months ago)
Nate Stop Doing The Viagra Prank fr she always have a bad reaction to it
Breana Nuñez (3 months ago)
“okay brittey stop” 💀💀😂😂
Breana Nuñez (3 months ago)
he said “your butt is kinda heavy” 😂😂💀
YASMIN (3 months ago)
yeah this is totally not acted out. cause I'm not going to wonder who the hell my man is talking to in the kitchen for that long when our bedroom door is literally right there and this man got the whole ring light set up like wtf is you doing? 😂🤦🏻
Austin Prosser (3 months ago)
When Niqs appeared wtf😂😂😂
makel anderson (3 months ago)
Hold this L nigga you wear jeans shorts with ankle socks.
KC 100 (3 months ago)
Michaela needs to do the male Viagra prank again on Nate....lol
Uendji Karamata (3 months ago)
how many times are you gonna drug her you'll end up killing her
Almighty NuNu (3 months ago)
If U ain gone fuck her nigga I am 🤷🏽‍♂️
Marce Cisneros (3 months ago)
You’re dumb af. She could of died.
Tammy Bates (3 months ago)
Did she really end up going to the hospital?
Nina M (3 months ago)
somebody tell me why the channel is called nate now ?
kamecia watson (3 months ago)
y'all need to stop with these pills pranks fr
jamir williams (3 months ago)
How many Times he gonna do this prank
Alphan Maina (3 months ago)
I don't understand, how can you pull the same prank multiple times to the same person or a member of your crew and they don't know what's going on!!!!you guys are doing too much! fake shit
RICKY510 (3 months ago)
Bro you funna kill her... Your fans are crazy.
Lakeisha Goodlett (3 months ago)
So you trying to tell me he inky sweat on his chest and not back. This prank is so fucking fake. How YouTube let these people do fake pranks for money I don't understand at all..it's so stupid
Dee Collins (3 months ago)
Bro for 1 you just gave her 15 hours of energy drinks that’s too much then 2 you suppose to take 1 viagra at most 2 you tripping my guy 💯💯
Joey Femair (3 months ago)
I hope y'all know these pranks fake lol ....how many times can you get pranked and not see the camera
Betty Ralph (3 months ago)
There's no way hey insure still taste like ensure with all that shit in it
BluWavyTv (3 months ago)
shitty ass prank and a shitty ass name
Emmanuel Coffy (3 months ago)
“Ahhh you really kneed me in my face”😂😂😂
Zachary Vales (3 months ago)
😭 ahhh shit, Nate you done fucked up
Eric Delacruz (3 months ago)
This nigga nate dumb asf if he really loved her he won't be doing this type of shit this is so unhealthy for her wtf! And this nigga nate said "Nick don't want to see you with any clothes on" wtf😂😂😂😂
Terrance Jones (3 months ago)
Wat the name of the song at the end ❓anybody knows
Cotton Candy (3 months ago)
she is a good singer
Marcella Leduc (3 months ago)
Please stop like wtf
BlackHeart (3 months ago)
I want feel her heartbeat fast
Yung Hentai (3 months ago)
Damn nigga don’t you get enough u did this 3 times 😂😂😂
Lil Jit (3 months ago)
Dis nigga nate stupid asf them crackas finna be on his ass dis is like the 3rd time he doin dis shit😂😂
Jacob Padilla (3 months ago)
Dumb ass 😂😂
Joshua Murray (3 months ago)
*Next Video* Title: Girlfriend *DIED* from a heart attack (no clickbait)
Donisha Gilchrist (3 months ago)
I’m tired of seeing this prank.. you’ve done this like three times already how many times you gonna do this shit
Robloxian (3 months ago)
Nate Cosby in the cut
nathalie calderon (3 months ago)
You really need to stop!!!!!!!
VonteToCool (3 months ago)
Why u keep using Viagra on her is u tryna smash tht bad?
Haitheregorgeous (3 months ago)
This can’t be real, can’t be. Do you have no regard for her life are these views that important?
Nicholas Welty (3 months ago)
it's funny y'all actually think this shit is real. ....... smh
Kato The SauceGod (3 months ago)
You always do this prank and wasnt she sick last and is it cause you cant find any other pranks
Beast Snow (3 months ago)
Don't OD her dummy
Amber Raine (3 months ago)
He talking that loud and she in the closest room to where he at 🧐I’m not saying it’s fake but it’s just weird ig
Alijah Brokenbrough (3 months ago)
Am I the only one that is tired of him doing this same lame ass prank just to get some pussy
THE ONE AND ONLY (3 months ago)
NEXT video "The FBI raided my apartment for 1st degree murder "
Forrest Forrest (3 months ago)
Are you not done drugging your girlfriend? Like WTF dude...
justice ivey (3 months ago)
that boy nate jus trying to finesse cheeks at this point..
Katherine Cruz (3 months ago)
At this point I wouldn't trust Nate near anything that I'm going to consume 👌❌
360 Matt (3 months ago)
Overdose
Janoi Hamilton (3 months ago)
Dam Nate u gave her the energy and pre then the other drink, sometime u gotta peep shit an see that she can’t stand still her heart is just going to start racing u should off just gave her the dick and ended the prank but hope she’s ok 🙇🏾‍♂️
YaBoiiCheerios (3 months ago)
HELLL NOOOOO 😭
Zyriella D. (3 months ago)
Nice channel name lol
K_Striker _21 (3 months ago)
This guy smh 🤦🏽‍♂️
abductedbyaliens8892 (3 months ago)
Omg
Pierre Miller (3 months ago)
When she broke out singing Britney Spears I died 😂😂😂

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.