HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: Funniest Commercials Compilation

10 Hilarious Celebrity Commercials

3184 ratings | 317032 views
The funniest celebrity commercial compilation. Featuring Ariana Grande, Selena Gomez, Justin Bieber, Conan O'Brien, Sofia Vergara, Mindy Kaling, Matt Damon, Kevin Hart, Kanye West, Kim Kardashian, Taylor Swift, Ryan Reynolds, Justin Timberlake, Ozzy Osbourne, Silvester Stallone, Amy Schumer. Try Amazon Prime FREE for 30 days ► https://amzn.to/2uavQ38 and Get Super fast free shipping on over 100 million items, Amazon Prime Video, Prime Music, Audible and Twitch Prime (I think there are still FREE Fortnite Skins and loot here) Did you know that you can make money by answering online surveys? More info on the link ? https://goo.gl/B31ocW All links are affiliate links. Don't forget to Subscribe,Like or Leave a comment!
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (157)
Jessblue9 (2 days ago)
5:48 hey guys can I go live in Ryanville please!!!
Andres The Savage (3 days ago)
Watched it only because conan o brien is in it
Bella J (5 days ago)
Omg at 9:19 I cant
Anchal Dev (9 days ago)
Bieber commercial were the best. Also TIM'S too
Anchal Dev (9 days ago)
Bieber commercial were the best. Also TIM'S too
Achieng Okoth (13 days ago)
what was Taylor's ad about?
Alexander Demirciyan (13 days ago)
Kim you killed me LOL !!
Amelie Talyor-Sands (15 days ago)
5:11 me when I’m having a great day then I get my math test back😂😘
Rockstar Freddy (18 days ago)
Maledizione ! Perfetto !
Iqra Habib (21 days ago)
Selena was really halarius
Egern Egern (26 days ago)
My fav is Justin Bieber’s commercials
jeof minud (1 month ago)
I've really never been a fan of kim to say the least, but i've got to admit hers was funny
Andres Molina (1 month ago)
There is more than ten
Cindy Kah (1 month ago)
Technically Kim K. wants us to ave all the WiFi so she can use for herself? like wtf
Amy Smith (1 month ago)
Look up ' KISS in Swedish lottery' commercial. It is much funnier than a lot of these.
Chloe Games (1 month ago)
5:09 When ur mom changes the Wi-Fi password
kina meen (1 month ago)
Haha😂 😁
Niger Sultana (1 month ago)
Jelena was just😂😂😂
K-Pop Lover (1 month ago)
Kim K one tho
A R (1 month ago)
You know you could skip buying the Justin Bieber fragrance and donate the full cost to make a wish
Danni Mettlen (1 month ago)
Lmao 7:53
Blinku ku (1 month ago)
i'm having a bieber fever
Funny Girl (1 month ago)
Funny
Nelly Imame (1 month ago)
I was laughing so hard!
Hp0608 (1 month ago)
This is really glitchy
Zyon Virgo (1 month ago)
That Justin Bieber’s commercial was so lol
Tholiwe Sarah Khoza (1 month ago)
Ryanville yes please
-ⱮadaraTheCat - (1 month ago)
SO AGGRESSIVE
DARSHANA Mahen (1 month ago)
Love u job amd sg
sly seven (1 month ago)
The commercial with selena was nice but doesn't unicef means each drop of water counts ? Because she's kind of wasting it lmao
Farina Joseph (1 month ago)
I think the Kim Kardashian one is the best
Alysha Swift (1 month ago)
Whatta man whatta man whatta whatta good man.....
John Lowery (2 months ago)
There's nothing funny about these
Ji Minie (2 months ago)
Where is Bts????????? 😠
bridgett (2 months ago)
1:13!! Is that Toby from This Is Us?!?
Alley Cat (3 months ago)
Some serious inbreeding going on in Ryanville... :/
GRIMx (3 months ago)
Kim K xD
Lord Zedd (3 months ago)
Someone should make the Sylvester Stallone commercial into a feature-length film.
Mochimchim003 (3 months ago)
"I don't know. Kinda looks like a girl" 😂😂😂😂wtaf?
puppy lover (3 months ago)
Justins commercail one of the workers was gemma from liv and maddie
Alice Hodgkinson (3 months ago)
'What the fuck's a Bieber?' I've been wondering the same thing for 10 years.
les_ 316 (3 months ago)
hell Kim kardashian butt is so big you can change a tracker tired on it
Callie Zoe (3 months ago)
Justin’s commercials were so hot I’m dying 😂👌🏻❤️❤️❤️
Katie Edmond (3 months ago)
Why did I scream HoLy sHiT iTs RyAn rEyNoLdS
4:54 song? Please
Sugar Addict (3 months ago)
Omg! Sylvester Stallone’s commercials! Fabulous! Hilarious!
Sugar Addict (3 months ago)
I freakin love this one!
Vegan Gurl (3 months ago)
7:54
Bomnuk Don (3 months ago)
Conan?? Haha
Lila Roberts (4 months ago)
If that's french for more boobbyness, then yes
Bee xX (4 months ago)
XD
Cynthia Cler (4 months ago)
Was Ryan Renolds the only guy who showed up on set that day?
Suga not sugar * (4 months ago)
6:41 eeeyy whatta man I thought of ioi
Shaylas Adventure Art (4 months ago)
Kim's data one is so funny
trafficsignal101 (4 months ago)
NOT even close to funny!  Waste of time!
Gaming Llamaz (4 months ago)
Am I the only one who’s gonna say that at 6:28 they repeated the commercial?
Tholiwe Sarah Khoza (1 month ago)
Who cares its Ryan
robert plod (4 months ago)
crap
duhawma (4 months ago)
Rocky the baker
E Knaap (5 months ago)
Looked at this video for about 5 min.; fell asleep....
Aditee Antara (5 months ago)
Whadda fucks a bieber? 😹😹 Ozzy rocks!
MegaJohnhammond (7 months ago)
too bad Arianna didn't get left out in the desert to die in the heat.
- (7 months ago)
Mostly terrible except the Ryan one... "Warning, here comes your ticket" 😂
Jade Obsession (7 months ago)
5:12 is the best thing i have EVER seen!!!!!!
Sarah Didi (8 months ago)
I am really surprised that they did not use the Shakira Pepsi ad when she was dancing with the shopkeeper.
ERIKA DOWDY (10 months ago)
Eow these are super cool
lovable changes (11 months ago)
I liked Justin biber more than anyone
Aya Vang (11 months ago)
When Justin is here AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
John Paul (11 months ago)
justin beibers part is the best lol
Nature Silhouette (11 months ago)
OMG THIS IS HILARIOUS!!!!!!! I LUV THIS!!!!!!!!! I WAS LAUGHING LIKE CRAZYYYY!!!!!!!!!
jinppreciation (1 year ago)
GUYS IN RYAN REYNOLDS ONE. WAS THE MUSIC IOI WHATTA MAN
Equii Diana (2 months ago)
FINALLY I WAS LOOKING FOR A COMMENT ABOUT THIS BECAUSE I I RECOGNISED THE SONG TOO
Halconyx (1 year ago)
welcome 9G
Eduardo Mendoza (1 year ago)
can't youtube use these ads instead
Ashten Sayazie (21 days ago)
Eduardo Mendoza ikr better than condom ads
Cameron Sandburg (1 month ago)
No
Eduardo Mendoza (1 year ago)
Taylor fell and she still managed sing good
Telestai (1 year ago)
a band of dumb. your guru
perdykool (1 year ago)
Hahaha... I love these commercials. Matt damon, Justin timberlake... and oh my, those Ryan Reynolds ones... yum my fave!
The slaying Queen (1 year ago)
HAHA TAYLOR RAPPING HAHA THAN FALLING THATS GREAT I AM A TSWIFT ALTHOUGH SHE IS SAINT HAHA 😂
Zero SpeedFactory (1 year ago)
justin timberlake coke com : now I know how he got that tiny voice. postbox nutbusted.
Diane Juhola (1 year ago)
This was pretty good until Justin-With-the-Weird-Hair appeared
Abc Def (1 year ago)
Look what tv did to Selena
JdyzhH Hkjd (1 year ago)
How dare this vid not include Christina's commeriel of 2003 when some workers thought she was having sex xD
les_ 316 (3 months ago)
she was when she was trying to get in to her clothes
Unreliable :D (4 months ago)
E N O C wHATS the add called
Anita Bosse (1 year ago)
Some are pretty stupid
itz. yafav (1 year ago)
the one with Kim kardashian killed me
Sophie S (1 year ago)
I wonder if Taylor broke any of her bones when she fell
kim namjuice (2 months ago)
It’s not actually Taylor...
Ally Moore (1 year ago)
Take me to Ryanville
lune78 (1 year ago)
Okay, the Bieber ones were HILARIOUS.
Mairsile (1 year ago)
_Tragic._
Celine Abukhalil (1 year ago)
Justin Bieber's and sofia vergara's and mindy kallling's and Ryan gosling's (ryan village😂)and Justin Timberlake's commercials were the funniest can't decide
Monique Hacker (14 days ago)
Celine Abukhalil ryan reynolds
Sierra Black (1 year ago)
ok so i was wondering WHY ISN'T MELANIE IN ANY OF THESE COMMERICALS!!!!
Tia K (1 year ago)
KKW WAS LITERSLLY SO SERIOUS AND CRINGEY I COULDN STOP LAUGHING no kidding
Tia K (1 year ago)
JB was so funny
Tia K (1 year ago)
ariana is the best. i choose ari over navigation lolololol Selena was so funny
Jonathon Woodgate (1 year ago)
That's it.... I'm moving to Ryanville...
black sida (1 year ago)
What's a Bieber? I don't know but I kinda looks like a girl 😅😅😂😂😂😂
- (7 months ago)
black sida It looks like a smackable girl too 😂
verniya Lilly (1 year ago)
black sida it never said i
Olivia Haddox (1 year ago)
I don't get JT'S
Omprakash Swami (1 year ago)
Justin Timberlake one was so cool.
ZuhaLoveMusic (1 year ago)
3.29 i cant! lol
Ryan (1 year ago)
Ariana is blowing up right now especially in Manchester.
Shenali Ranasinghe (1 year ago)
Ryan ❤️❤️❤️❤️
anna annie (1 year ago)
there should be one of the one direction commercials too ...they are hilarious 😁
danielisntreal (1 year ago)
So THAT'S where the Ariana meme comes from...

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.