HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: BookOfKen

Wiping Sh*t On People Prank Part 3 : Bathroom Prank Gone Wrong

93525 ratings | 9346313 views
I almost died in this bathroom prank gone wrong. Starring The Original Wiping Sh*t On People Prankster, this is the Part 3 of the Prank Gone Wrong Series SUBSCRIBE TO MY DAILY VLOG CHANNEL! ► https://www.youtube.com/user/UnKensored ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Today the rolls have been switched literally, I'm not asking for toilet paper though, the people are... I removed all the paper from the bathroom except mine! So they are asking for the toilet paper, not me! And then I wipe the nutella on their hands, and well... the rest is history. *Important to watch part one before watching the part 3, and then follow up to part 2 chronologically, to understand how this series started!:* - Wiping Sh*t On People Prank! Original https://www.youtube.com/watch?v=XJjb8... - Wiping Sh*t On People Prank! Part 2 - Bathroom Prank Gone Wrong https://www.youtube.com/watch?v=wcYoF... ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Social Media: Facebook.com/BookOfKen Instagram.com/BookOfKen Twitter.com/BookOfKen Snapchat: BookOfKen
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (7941)
BookOfKen (1 year ago)
Make sure to SUBSCRIBE if you like this video, I post almost every other day a new prank or challenge!
Sawyer Hall (12 days ago)
BookOfKen you realize doing this could kill people like me who are severly allergic to Peanut and nuts
Jason Ernest (28 days ago)
Poiuytrewqasdfghjkl.,mnbvcxz🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲. 🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲. 🎲🎲🎲🎲🎲🎲🎲.
Ms Malik (1 month ago)
you need 2 do more
jujubegold (3 months ago)
BookOfKen I hope you cleaned that bathroom after you guys trashed it.
Shawna Johnson (4 hours ago)
3:18 Bruh
Obadiah Stephenson (20 hours ago)
I got your bro here we go man y'all ready LoL 😂😂😂😂😂😂
OH HELL NAAAAA
Dorothea Leanne (3 days ago)
1:13 meadia style
Vanos Ford (3 days ago)
They didn't wipe their asses
Christopher Wolvos (5 days ago)
TWENTY ONE?
52 Chevy Truck (5 days ago)
Brianna lamp pooped and pee on Rickey’s hand
The Shadow (5 days ago)
Some say that he's still sitting on the toilet
Daniel Jonas (6 days ago)
Oh hell naaaaaaaaaawwwwww oh hell naww
Matthew Parker jr (6 days ago)
Dud I Had Same Shoes As Some body on here
III BEAST (7 days ago)
OMG lol
Sage Richards (8 days ago)
Bruh...
CredibleDerek6511 (9 days ago)
Lance stewert is a master
Vernon Freeman (9 days ago)
Hell naaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Luigi8573 (9 days ago)
2018 Anyone but good video
Nikki Wilkins (10 days ago)
4:32 THAT HOLE PART IS TO MUCH
Dabbin Dorks (11 days ago)
Imagine what he custodian thought
Dracaris BeDeenerys (12 days ago)
The blak peapol is not différence
lit 8bit (12 days ago)
The third guy
Christopher McEvoy (12 days ago)
His pants were up
DAP123 (13 days ago)
Aggressive blacks.
Gurhan CHANNEL (13 days ago)
3:02 the way he say hey "bruh" "look at"
OkaCola (13 days ago)
The first one was hilarious!
Kendall Sims (13 days ago)
😂😂😂
Loreal Maren (14 days ago)
2:51 So many west chocolates 😤😤😵🍯
sadat almonte (14 days ago)
if it was me and someone asked me for toilet paper i would not give them any
Heremaia Wikohika (14 days ago)
9+10-21
Janiah Jordan (14 days ago)
The first one was funny
Positron (15 days ago)
4:36 i wheezed
Joseph Stalin (15 days ago)
*oh hell naahhh*
Queen Jessica Paige (16 days ago)
1:19!
Josh Mann (17 days ago)
I haven't laughed so hard since 6/5/4 years XDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXDXD
Fii Dzella (17 days ago)
Omg, this is really risky and what I'm curious about is that did you make it out after this? @_@ It's funny but they're really scary ..
Jesse Mosqueda (18 days ago)
This was so funny thank you for making my day
Mark B (18 days ago)
Same dude every time
COIN COLLECTING FUN (18 days ago)
Lol, thumbs up
lol
JELA CURETON (18 days ago)
4:10 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
DORIAN PRIME (19 days ago)
Never prank black people
Christina Reynolds (20 days ago)
The first guy asked for toilet paper? What a coincidence. And how did he wipe himself without paper?
Luigi Fan 1987 (22 days ago)
I got detention when I was crying of laughter in class and when my teacher asked what I was laughing about I showed her this video
Sneaky Bean (23 days ago)
Funny looking back and remembering how I discovered BookOfKen lol
Speckled Goblin (24 days ago)
It's all fun and games until you try that on someone with a nut allergy and kill them.
michael ansell (25 days ago)
1.10 earth,s hero precedent savior Jesus
Sean Omnipotent (25 days ago)
To do that to a black man? omfg you are out of your mind.
Lashay Jackson (26 days ago)
LEMEYA
SmartAss GIRAFFE (26 days ago)
*I’M DYING CALL A MEDICURE* 😂😂😂😂
Dull Knowledge (26 days ago)
3:57 if someone walks in the bathroom at that time they would be embarrassed so much
Elzy 123 (30 days ago)
What if there were alirgic to Nutella
Billy Tran (1 month ago)
Nothing beats the first Omg😂😂
[HN] V (1 month ago)
Epic
Alisha Weeks (1 month ago)
Oh hell nahhhhh 😂😂 I’m fking dead!
Loretta Hall (1 month ago)
The first guy had me weak 🤣
Pokémon Mastet (1 month ago)
Oh dude that is hilarious 🤣
#lovespeedgang 4life (1 month ago)
😂😂😂😂😂😂😂😂 You are the king of all the pranksters😂😂😂😂😂
youtuber (1 month ago)
Sniff it first and you eat it
Dean Jones (1 month ago)
Lucky he didn't get knifed
Baba Abdul (1 month ago)
nice prank whahaha
James Harden (1 month ago)
First And Second Were golden.
JayTheOtaku (1 month ago)
I got a boner for some reason
Jeff S (1 month ago)
aint noone rly "had something for you" tho
Caleb Federico-Dyer (1 month ago)
Sorry
Caleb Federico-Dyer (1 month ago)
Sorry
Caleb Federico-Dyer (1 month ago)
Sorry
Love Onew (1 month ago)
How dare you do that to precious nuttela
Koba Forever (1 month ago)
2:21 so fakem buddy doesnt even pull his pants up
AyeNahMe (1 month ago)
Lol
vgOdlike chAmp (1 month ago)
Hell to the nah nah
Olivia Boyd (1 month ago)
1like 1 prayer for the nutella
Julyna Chau (1 month ago)
XD sh*t
Jun Manalac (1 month ago)
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
FlixCreEightR (1 month ago)
My chest hurts LOL
FlixCreEightR (1 month ago)
Next time put peanuts in it LOL
Gregory Pettaway (1 month ago)
😂
Aaron R (1 month ago)
What kind of bathroom I are you at that has showers and towels? Where u at a shelter or something?
Lil k (1 month ago)
The first one was funny he sed all HELL NAH
ray Rodriguez (1 month ago)
Whatts 9 + 10 man? 21!? Hahaha
Loved it
Faris Khrais (1 month ago)
Hel naaaw Heal Naaaaaaaaaaw Hahahhahahahaha
anonymous unknown (1 month ago)
lol poop not poop is nutela chocolate flavor yummy👉👉👍👍👍👍👍
Nightbot Dwight (1 month ago)
Guy at the end Was vandalising the toilets
I am the destroyer lol (1 month ago)
i left a like for u too help u out with the poop
Eve Manema (1 month ago)
The last one was the absolute best !
Galaxy A (1 month ago)
Ho my god O_O
ProllyCalebb (1 month ago)
The first one " ohhh hell to the nah nah nah" 😂😂
Original Network (1 month ago)
HELL NAAAAAAAA
Xavier Tyson (1 month ago)
the first person who he pranked killed me
Cheildon plays (1 month ago)
tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo funny
Gedalya Of Judah (1 month ago)
He was in tha hood (ijs first few ppl were and sound black)
Tashuna Ray (1 month ago)
OMG....the guy was throwing luggage in the stall. Oh my goodness smh
Katie Baby (1 month ago)
Omg..love it cant stop laughing thank you ken keep us laughing...more poop pranks..
jack 345 (1 month ago)
THAT FIRST ONE LIKE IF YOU AGREE😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Heaven loves Baldi (1 month ago)
Lamo
soul knight boss boss (1 month ago)
Like😂😂😂😂😂😂😅😅😅😅
soul knight boss boss (1 month ago)
Those people are so dum they can go under the space from the door
Nigel Blue (1 month ago)
A white kid would just go to the main office and file an incident report.
Gian Paolo Yadao (1 month ago)
Poop prank
Rudy Gonzalez (1 month ago)
I love your classic Wiping poop on people prank video and all of parts 12345,
La La (1 month ago)
You should have slid the Nutella jar under the stall so they’d see it, would’ve been really funny to see their reactions then😂😂

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.