HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: BookOfKen

THE REAL SHAMPOO PRANK!

67043 ratings | 11225013 views
The Real Shampoo Prank! LIKE + SHARE the prank if you want to see a part 2! This prank is the ep. 1 installment of videos for my series called the "Real Series" where I film a prank of your choice that has been proven fake in the past and actually do it for real to get real reactions. Leave a Like & Share if you want to see a Shampoo Prank Part 2? ***SUBSCRIBE to my DAILY VLOG CHANNEL: http://youtube.com/unkensored ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ SnapChat: http://snapchat.com/add/BookOfKen Instagram: http://instagram.com/BookOfKen Twitter: http://twitter.com/BookOfKen Facebook: http://facebook.com/BookOfKen Vine: http://vine.co/BookOfKen SHARE + LIKE if you enjoyed, and SUBSCRIBE to see future pranks that are up to the caliber of this editing! https://www.youtube.com/subscription_center?add_user=BookOfKen The idea of the Shampoo Prank was inspired by Armin Demehri who I believe was the first person to do this idea a few years back!
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (2219)
BookOfKen (1 year ago)
Make sure to SUBSCRIBE and turn on post notifications if you like this video, I post almost every other day a new prank or challenge! I've already uploaded a part 2, 3, and even 4 so check it out if you want!
Jeyn Zhair (2 months ago)
BookOfKen where's carley there?
Joshmiester6 Madness (4 months ago)
YOUR WAY BETTER THAN HOOMANTV!!!!
Joshmiester6 Madness (4 months ago)
I LOVE YOUR SHAMPOO VIDEOS!!!!! KEEP UP THE GOOD WORK!!!!!
synergy gamer (11 days ago)
3:37 the jazz kicks in.
Sarah Chvalná (17 days ago)
ya get from dat guy
precious jones (18 days ago)
I'd get mad like boy what ingredients in that shampoo?!
Jordan Hurst (19 days ago)
One day he’s gonna get punched
Asiya Muse (23 days ago)
The firrst guy and ken has the same shampoo😂
Jamey-leigh Van Wyk (24 days ago)
OMG this is so funny
Awais Ahmadd (1 month ago)
🤣🤣🤣🤣 On man that's kinda much fun
hustler539 (1 month ago)
These thumbnails keep getting me.
TheNext Captain (1 month ago)
Ken has way too much fun with this 😹😹
Moe Money (1 month ago)
funny asl 😂
Lilyko (1 month ago)
THATS A WAIT OF WATER STOP DUDE!!!!!
Skai :D (1 month ago)
"did you just put soap in my hair?" "Uh yeah I thought you needed more of a wash" Lmfao im dead
Larry Aldama (1 month ago)
He’s going to have some clean hair✌️
Hannah Silvaz (2 months ago)
Is that music pentatonix
Jeffrey Ray (2 months ago)
I love shampoo prank
eduardo tineo (2 months ago)
Hooman does it better
Decadant Dog (2 months ago)
Looks like a great way to get a date!
J Abrams (2 months ago)
4:10 !! Omg! What is that on the side of her face?! It was like pulsating!
MANGGIN KHONGTHANG (2 months ago)
Pink panther
scheeenfilmiesgucke (2 months ago)
Gosh I miss those showers..
Vanessa TheTumbler (2 months ago)
4:10 are you ok you look like ur convulsing
Savii _XX (2 months ago)
Aww Ken your so smol
kirsh (3 months ago)
Goood nice 🇺🇸🇺🇸🇺🇸🇺🇸
Dr.X-TooSaucy (3 months ago)
They were so chill bout it
XxGalaxy CentralxX (3 months ago)
I love how there are people in the background just watch sit and laugh along. It shoes that people have a sense of humor. Like if you agree🙄
Ardi Fadillah (3 months ago)
hooman tv
Alex Restauro (3 months ago)
Does anybody know who the girl is at the end cute anybody.
Wolf Clair (3 months ago)
Me:hahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahhahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahahahah
James Stimpson (3 months ago)
6:10 the story of my life...
Rogelio Castellanos (3 months ago)
Bhai i i bhhbi g get c to I f0.
Rogelio Castellanos (3 months ago)
Stop
Fanfiction Writer (3 months ago)
Damn. I'll admit, I came here expecting to jerk off to girls with large asses, but this is actually a great video. Bravo.
A Google User (3 months ago)
Well done. AUTHENTIC shampoo prank 👍
Ikram Samia (3 months ago)
Hooman is the best for this prank🙂😎
Jessi Blessi (3 months ago)
LMFAOO That's me at 2:51 !! haha Too funny! Fun times! SUBSCRIBE TO MY CHANNEL!
Hailey Clark (3 months ago)
Hahaha so funny 😅😅😅😅😅😅
It’s Pip (4 months ago)
Lol😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vicki South (4 months ago)
He should put hair remover in there
Anh Đức Đỗ (4 months ago)
This prank always LMAO!
Kayachi (4 months ago)
You live in Miami ?
jkjjhjh. Nn nn. N. Keep it up n nb 😉😗😘
Ismael RODRIGUEZ (4 months ago)
Puedes a ser un vídeo de que tu tienes que bajar la bonbacha ala chicad
Trinity Strickland (4 months ago)
They all were just cursing
Gwmsar Brahma (4 months ago)
Yaa vry funny giz
Jasmine Morales (4 months ago)
Ken way wood you do that ken
NIc Plash (4 months ago)
that is a bad joke!! a person may tear the head skin to blood while rubbing it over and over again with a strong detergent as shampoo!!!!!
not funny !
Spner Raj Putro (5 months ago)
Osam film. Thanks. Update.
Shahar harel (5 months ago)
אתה מעתיקקקקק
Brett Sprunger (5 months ago)
Booty at 4:33
Rose binky Kabengi (5 months ago)
2018 Feb
HALLK (5 months ago)
Copyright hooman
Montadar Minhal (5 months ago)
Nice
BRUH MACKAY (5 months ago)
at least give hooman credit
Terry May (5 months ago)
Keep doing what your doing still Bro
Boi (5 months ago)
1 млн однако
Dani Ri (5 months ago)
thank you for wasting the water I pay with my taxes
Pamela Huaman (5 months ago)
que monce!!
😁
Char._. Char (5 months ago)
Haha
Adrianna Grullon (5 months ago)
3:23 , "IT'S EVERY WHERE!" No duh, don't rub it in, literally. Like if you agree.
Franzelle OMG (5 months ago)
Baliw baka bawal sakanila yung mga nilalagay na shampoo!
momoni90 (5 months ago)
Tis cracks me up
Mathilde Correia Pinto (5 months ago)
C’est pas drôle 😒
King Torre (5 months ago)
My Latinas hot af
Marvin Rolle (5 months ago)
Love your vids
Osman‘s Leben (5 months ago)
Hello Guys Can Subscribe me Please <3 ;)
RAMESH RONGALA (5 months ago)
it was so friendly.i like it
Terminite 1403 (5 months ago)
Este canal es una puta copia de el canal de hooman tv
god slayer47 (5 months ago)
Go to Hooman tv channel
Randy Karre (5 months ago)
I like😂😂😂😂😂😂......i'm indonesia
Thomas1980 (5 months ago)
funny video :)
NSN (5 months ago)
0:50 well person muslim
Hkpöm Omkc (5 months ago)
المزيد
Robb Coleman (5 months ago)
🤣🤣🤣
Cornando Correia (5 months ago)
Bem louco
Casper Football (5 months ago)
ебучий дед распизделся
Jayson May (5 months ago)
Great video
Wilsson Leite (5 months ago)
Eu tenho muita vontade e disponibilidade para viagens
Connor Kent (5 months ago)
Go talk to your shower in the hotel
Silvia Margaretta (5 months ago)
Aahhahaha lol
Daniel Hoejland (6 months ago)
haha
Ahla shapap (6 months ago)
😂😂😂😂😂😂😂
Truwkk Ygghh (6 months ago)
ههههههههههه 😂✋
Truwkk Ygghh (6 months ago)
هلا
patrick muchiri (6 months ago)
Kenya is watching
Victor Lovera (6 months ago)
esta bunisimo
I am anonymous (6 months ago)
That awkward disaster of a handshake at 6:05 😂
khurram baig (6 months ago)
Smart dude 😎
joanne arellano (6 months ago)
#bookofken
Abdullah Shaikh (6 months ago)
sexy assh
白菜 (6 months ago)
Haifeisi From china
Mou Sen (6 months ago)
which country is it bro?
viral tube (6 months ago)
😂😂😂😂
Elibobelly Sandoval (6 months ago)
I’d cry 😂
PT. Agusta Mitra Sukses (6 months ago)
Shampo pranks Inspiring from WARKOP DKI movie..20 years old
Sunny Guy (6 months ago)
Тема
Jon Pastori (6 months ago)
6:09 it's not the first time a girl has said that to him
Don Johnson (6 months ago)
😂 😂 😂 👍 👍 👍 Best regards from Germany Ö.C
DanielJacobs (6 months ago)
Dat booty doe!!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.