Homeะฎะผะพั€Related VideosMore From: NatesLife

ULTIMATE DIRTY NEVER HAVE I EVER ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ˆ

10657 ratings | 479073 views
Nates Vlog: https://www.youtube.com/c/NATESLIFE Grind To Shine Apparel: http://grindtoshine.co https://Instagram.com/NathanBoucaud Instagram @NathanBoucaud https://Twitter.com/NathanBoucaud My Twitter @NathanBoucaud https://www.facebook.com/NathanBoucaud Facebook - NathanBoucaud Snapchat: NathanBoucaud
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (919)
AGame (1 month ago)
you guys reallllly should get back together
Emmanuel Omoniyi (2 months ago)
Nate you literally are the best on my YouTube..dc if people donโ€™t agree
Justin Powell (3 months ago)
Who watchin in 2018
Ben Nayare (3 months ago)
How more disgusting and degrading can you get?? Telling the whole world about your private parts your personal sex details and so on?? The prank videos are understandable but what kind of people just blurts out everything about their sex lives or their private parts?? You idiots
JoeyTheKiller -02 (4 months ago)
10:56
PriinceTV (4 months ago)
Say what ??
lil Viggie (4 months ago)
Don't worry mate you said it first
๐Ÿ’‹๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’‹๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’‹๐Ÿ’ฏ
leo _52525 (5 months ago)
That laugh at 11:07 ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
RandomShadow30 (1 year ago)
Damn how many times do they do it
Chrissswit Dashii (1 year ago)
this nigga nate off the drugs in this vid
jaylin shepherd (1 year ago)
booty booty
Nicole Vargas (1 year ago)
These are fuckin hilarious!!!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ
Dorothh Petty (1 year ago)
nice couple
Trvp AsiA (1 year ago)
paris
Hussein Ally (1 year ago)
y would u have a dildo while u have him right beside u? ๐Ÿ˜•
Slave Gaming (1 year ago)
Nathan got that protectioooooon
Datavious Smith (1 year ago)
make up your minde about who sad it like ๐Ÿ˜„
Fernando Bobadilla Jr (1 year ago)
More of these!
Reagan Gates (1 year ago)
Is Nathan Jamaican?
Blueless (1 year ago)
"Never have I ever tatted my ex's name on myself" "well your about to get my name tatted aren't you" I didn't know you were breaking up
Isiah Roach (1 year ago)
yall know about alkaline that surprising
Yung Mike_ (1 year ago)
Sum times i think he on hella drugs cuz he rocks nd shake alot๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
Abid Banter (1 year ago)
Nate needs to chill. ๐Ÿ˜‚ he too savage
Esosa Ibude (1 year ago)
Is it only me that's shocked she has a dildo/vibrator๐Ÿ˜‚๐Ÿค” that mean yu need to work on yur D game nate
TheGamersInTheHouse (1 year ago)
wtf is this channel XD
TheReal_ Finn (1 year ago)
aye
Creed (1 year ago)
This popped up in my recommended videos for no reason. I can just tell every video title has to have fucking the word "dirty" and some fucking emoji's can just tell this channel revolves only round sexual based videos
your mom gay (1 year ago)
day ads though
Bleach Clorox (1 year ago)
Nate always be wearing that outfit.
Bethany Carroll (1 year ago)
whi is she always on this stool but hes always on this comfy chair
Daniel Fisher (1 year ago)
These peeps are so funny.
iFaisal12 (1 year ago)
She have a dildo , and she tell her boyfriend about it, is't that weird?
Darrell Anderson (1 year ago)
Do annul
Lil cupcake (1 year ago)
"does last night count?"๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ u fuckin her 4 times everyday!?!?!?!๐Ÿ˜‚ dude ur gonna get hiv
LIL KELMER (1 year ago)
Yall be fucking alot
Irrelevant Ninja (1 year ago)
I always think I'm watching screen junkies in the beginning of the video 0:00
ZNom (1 year ago)
They're definitely talking about anal at 3:10
Breesman 3029 (1 year ago)
Nate was havin the time of his life. Btw what ur mom do when she watch this?๐Ÿค”
ZOMBIE DETOX1 (1 year ago)
UR GIRLFRIEND IS A DAMN SLUTT
Ikem Louis (1 year ago)
H2O CANDY For him
Awesome Ness (1 year ago)
i hate that stuff
Cooper Bannerman (1 year ago)
Can you have SEX on camera live
SuPeR1# (1 year ago)
i feel that you don love her. you just use her
Ellie Somerville (1 year ago)
do they do it every day
Dope Snake (1 year ago)
Wtf is this
Javion Parker (1 year ago)
when they gone put that sex tape out
Juice Tv Ent (1 year ago)
all these sex vids om from all these youtube should be adult content zz fr shit be to intense.
Juice Tv Ent (1 year ago)
I love the sex vids keep it up my guy ๐Ÿ˜‚ ๐Ÿ’ฏ
Juice Tv Ent (1 year ago)
by the way nate be clapping her cheeks so much you can tell his pull other game strong asf ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
CSR (1 year ago)
y'all some freaks... lol
Vusani Khampha (1 year ago)
Wtf They are so fuckin freaky and give so many details๐Ÿ˜•
Eric Alexander (1 year ago)
Wtf
Michelle Jackman (1 year ago)
How many god damn con doms do you go through
Amy Baldwin (1 year ago)
The 3 little words are I LOVE YOU okay? Okay.
rihanna surive (1 year ago)
damn this couple ๐Ÿ˜‚ have you not tried anything yet. ?
Matthew Fraser (1 year ago)
I hope you realise you have like 300 thousand 13 year olds jerking off to her
Kelly Ann Stewart (1 year ago)
thats so dum๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ๐Ÿ˜ฅ
T Lee (1 year ago)
this video was awkward and funny at the same time
Jaiden Thomas (1 year ago)
h its 1M
Jaiden Thomas (1 year ago)
1mmm
fin Gonzalez (1 year ago)
i spy hickeys
Tx Niinja (1 year ago)
Is this the only way you can get views its rediculous. stop making perverted shit.
KyngDrew530 (1 year ago)
5:25 WTF
I've got caught masterbating
Cabrera (1 year ago)
๐Ÿ˜‚๐Ÿ’€
Carson (1 year ago)
I have severe depression issues
830swanga (1 year ago)
Damn all I hear is Nathan calling her out on shit๐Ÿ˜น
Euclid Product (1 year ago)
Wow she's soo open about it that's a cool as girlfriend
Eunice Marcelino (1 year ago)
Y'all some freaks fucking damn
Eunice Marcelino (1 year ago)
Facts change ur shit to fucking their sex life like SHIT MAKE A PORNHUB VID ALREADY THEN SHIIIIIR
Greatness Awaits (1 year ago)
I'd jerk it to that sex tape nohomo
Ray Joshua (1 year ago)
I like this
Jogie Seedo (1 year ago)
natelife i like your channel more sub plzz
Carlos Robinson (1 year ago)
by
__VIPERRGAMING __ (1 year ago)
Nate You Be Fucking Her Too much Dawg....You Gotta Chill
Darkbladeofdoom (1 year ago)
Make more like this
Ryan Kohart (1 year ago)
Wtf
James Lowe (1 year ago)
What is head
Cabrera (1 year ago)
Kid you're not supposed to be watching this
Miraj. Jara (1 year ago)
when nate said they made a sex tape, i started looking everywhere for that shit
Shamil Declan (1 year ago)
Miraj Jara they meant tape with sex on it
Trace Pound (1 year ago)
who ever subs me ill sub them back
Ashari Harris (1 year ago)
can u say hi to me plz I love u guys so much I'm your number 1 fan
Nayoko Arcaded (1 year ago)
welllllllllllll that's enough of this I'm out first time I clicked on one of these dirty challenges and it'll be the last, I didn't expect it to be this dirty Jesus
Mikey East (1 year ago)
yall are the coolest people
Sparkle 12 (1 year ago)
Never have I ever had sex naked
The variety bros. (1 year ago)
๐Ÿ˜‚
FILTHYKIDS TV (1 year ago)
Does Ashely actually have a dildo
Greatness Awaits (1 year ago)
FILTHYKIDS TV Why wouldn't she? She's an adult
Gloria Awesomeness (1 year ago)
Man me and my bf are the same like them but we have sex 3 times a day ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜œ its SOO good
Erica Gzz (1 year ago)
mate looks way older
Richie Studer (1 year ago)
5 times having sex in 1 day god damn
Richie Studer (1 year ago)
How much damn sex u guys have y'all bout to catch some ads u had sex like 1 bum times like damn
SimplySiriah (1 year ago)
Imagine their kids watching this 20 yrs from now ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
mimi easy (1 year ago)
๐Ÿ˜
Alice Chang (1 year ago)
They some freaks๐Ÿ˜‚
Daniel Thomas (1 year ago)
U guys give us ur whole sex life
Ethan Jones (1 year ago)
Wtf why they tellin us about their entire sex life
Nathan McManus (1 year ago)
yo crazy and Cool
Joey Reyes (1 year ago)
yall need a make a sex tape already
Natalia Gayle (1 year ago)
how old are they?
Natalia Gayle (1 year ago)
JUST LAY ohh
Aries baby (1 year ago)
Natalia Gayle he 21 and she 19
Isaiah Gutierrez (1 year ago)
She is a freaky one ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜‹
Tai Jones (1 year ago)
Once you go Black you never go back
Brionna Bonar (1 year ago)
She ah hoe

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.