HomeЮморRelated VideosMore From: CollegeHumor

Batman Meets Two-Face

101679 ratings | 12117926 views
SIGN UP FOR DROPOUT: https://bit.ly/2xJqzRX No ads. No censors. Just funny. Join now. Two-Face is a master of disguise. To Batman, anyway. See more http://www.collegehumor.com FOLLOW us on: http://www.twitter.com/collegehumor FOLLOW us on: http://www.collegehumor.tumblr.com
Category: Юмор
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (6766)
lovekirbysomuch (1 day ago)
This is good
QUAG (2 days ago)
By flipping a fuarking coin!
Lena (2 days ago)
Never seen Batman so humiliated...My friend would hate me for showing her this xD
Danny Benhur (3 days ago)
Harvey Dent, can he be trusted....
WhiteWizardAlex (3 days ago)
At some point I was waiting for this to be revealed to be a stalling tactic. I couldn't bear him seriously being this hilariously stupid
Joshua Dunne (4 days ago)
WITH SCIENCE!! Gets me every time.
Server Myself (5 days ago)
Worlds greatest detective gets duped and Rachel dies 🤪
Mr. I like star wars (5 days ago)
I thought it was real 4 a sec
Captain Virgil (6 days ago)
Batman has not yet achieved object permanence.
Justin Bachand (6 days ago)
So Harvey used to be two face?
GunsolKyle (9 days ago)
By flipping a fucking coin!
Joe Blow (9 days ago)
"Gimme my son, dipshit." 🤣
Jihad Alsaffar (10 days ago)
Best. Acting. Ever. Just wow
Thud Thud (10 days ago)
I think that Batman is a Flat Earther. He seems to use the same logic.
Kevin Johnson (11 days ago)
Is this Donald Trump as Batman? 😂😂
The1 King 0f Wakanda (11 days ago)
I’m fucking dead 😂
Backstab243 (11 days ago)
Best one out of em all
Brent Terry (12 days ago)
Who plays batman?
Chuckles 209 (12 days ago)
"Gimme my son dipshit" lmao
Nrkade (12 days ago)
3:02 "Everybody's gonna get the same chance that Rachael got...50/50 chance" "How can we possibly determine that?" "By flipping a F*CKING COIN!"
Viking Immortal (13 days ago)
Batman: How can we possibly determine that ? Two face: BY FLIPPING THE F***ING COIN!! 😂😂😂😂 oh 2019 by the way
Kevin Gomolchak (14 days ago)
But Two-Face is about to kill a future serial murderer.
Brendon Tan (16 days ago)
Basically batman never mastered object permenance?
Back when collegehumor was funny and creative. And not libtarded.
Simon Wu (20 days ago)
Batman tortures the villains before killing them apparently
Save the Rhino (20 days ago)
What’s happen to Donald Trump face ?
Le Tigidou (21 days ago)
This Batman is a bit Trumpy lol.
Chris Vaughan (22 days ago)
Harvey Dent, can we trust him?
Brandon Porter (23 days ago)
Gimme my son dipshit lol
Barry Valeska (25 days ago)
"BY FLIPPING A FUCKING COIN" that level of DONE-NESS 😂😂😂
Seishin (30 days ago)
And this is the result of how Christian Bale ruined Batman with his ridiculous Batman voice. By the way, I'm not saying against the rest of that trilogy, it's just about the silly voice.
lamer5799 (1 month ago)
"Give me my son Dipshit" 😂🤣
Kay Truth (1 month ago)
Note: bat man not understanding good and evil are one then two face is in equality. Two sides of the coin. Me trying to find the absolute perfect balance in everything as a virgo libra cusp
JASON Henry (1 month ago)
why did they stop making this
Raven Zosaries (1 month ago)
"With science" lmfao 🤣🤣🤣
Kevin Brinkman (1 month ago)
I love this video
Maxie the Aspie (1 month ago)
Is the girl Barbara
Steve Garza (1 month ago)
Next time 2 face shows his faces!!!! Lmaoooo
Batman has no object permanence.
Joey Stanley (1 month ago)
Gimme my son dipshit
Jennifer Davis (1 month ago)
The end commissioner Gordon says to Batman give me my son d******
Everett McGee (1 month ago)
He sounds like Donald trump.
CRocketSlim (1 month ago)
"Give me my son, dipshit"
TimLimDimSims (1 month ago)
By flipping a FUCKING COIN. I love the face he does
Ranma Saotome (2 months ago)
These skits need to continue on!!
The Game nerd (2 months ago)
It was as if the kid didn’t care he had a gun to his head
kris kwick (2 months ago)
Give me my son dipshit lol
G.I. Geno (2 months ago)
Skills....that i learned in the mountains!!!
G.I. Geno (2 months ago)
I am the worlds greatest detsctive!!
Loveyourbeautiful self (2 months ago)
When did Batman become a Trump impersonator?
Joseph Martin (2 months ago)
It's hilarious and Batman's such a dumbass
Flying doom Chicken (2 months ago)
Harvey’s burnt face looks like anikan on mustafar
Greg LaPlante (2 months ago)
‘ looks super pissed’ ha
Dakota Mendoza (2 months ago)
I want this in a movie like for these t be a movie
tgguitarguy (2 months ago)
omg what is that Donald Trump in that Batsuit?
Anarchist Atheist (2 months ago)
Inspector clouseau meet your rival for worlds dumbest detective badman. I love how he does not know that 50/50 means 50 percent and 50 percent.
Steven Jobs (2 months ago)
no ads, as an ad pops up
ANOKU NO OUJI (2 months ago)
"Give me my son dipshit!"
limptera13 (2 months ago)
omg
Bibin Xavier (2 months ago)
So, here's what I think. Batman is just acting stupid in order to distract and annoy Two Face and every other villain in this series. And he does a good job of defeating them all in the end.
sean lol (2 months ago)
200 iq from Batman
Tomatus! (2 months ago)
Just imagine Batman acting like an idiot on purpose just to stall Two-Face, and prevent him from shooting the kid. 🤣😂
Batman (2 months ago)
Harvey Dent ... can we trust him?
3:08 XD I love how the music just stops when Harvey dent yells
neo matrix (2 months ago)
Ommgg!!;) jajaja just look how dent is strairing at batman with that look!! Is priceless!;) jajaj
AgressivePizza 49 (2 months ago)
3:06 lmao!
Nightpony inRface (2 months ago)
3:40 XD They are all so sick of Batman's stupidity, they are ok If Harvey shoots him.
David Reiten (2 months ago)
Famous quotes of Jim Gordon Give me my son dipshit
Vertutame (2 months ago)
yeah, kill the boy, before he become the worst king ever.
Adam Skead (2 months ago)
This two face looks like a Donald trump
Samuel Dassler (2 months ago)
I used my SKIIIIIIIILLS thatilearnedinthemountain
Ser Knight (2 months ago)
Batman broke his number one rule again... Oh, wait, no. He's just *SLEEPING* :d
Kai0nTheMoon (2 months ago)
I like how YouTube advertises purchasing "The Dark Knight Rises" for $2.99 in the sidebar.
Warm Pond (2 months ago)
I lost it when he said "I used my skills that I learned in the mountains"
Despe Rado (2 months ago)
3:31 😂
T Michael (3 months ago)
BY FLIPPING A FUCKING COIN!! 😂😂😂
Jonathan Dsouza (3 months ago)
2:38 donald trump
jonathan abraham (3 months ago)
Scary faaaceee!!
09 worraset suthin (3 months ago)
Two faces : I'm your father. Batman : no!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡!
Unsafermirror2 (3 months ago)
LMAO
Savatron (3 months ago)
Dont worry Scary Face and Harvey are just sleeping
Heavy Metal James Dean (3 months ago)
"I used my skills that I learned in the mountains!"
Lady Gamer (3 months ago)
WITH SCIENCE!
Lady Gamer (3 months ago)
WITH SCIENCE!
Shahrul Rizal (3 months ago)
He beat the joker by make him crazier.
jacob suarez (3 months ago)
I USED MY SkIlLsTHAT I LEARNED IN THE mOunTaINS
jitto augustine (3 months ago)
Nice try two face
Ashley Bennett (3 months ago)
😂🤣
The Derp Knight (3 months ago)
When Gordon said: Just shoot him. XD
Majorgan (3 months ago)
Scary Face confirmed Batman rogue.
FRISHR (3 months ago)
So Donald Trump is Two-Face?
Hespi (3 months ago)
WITH SCIENCE
Bobby Buehler (3 months ago)
3:27 - His eyes!
AndiRoseSixx6 Andi (3 months ago)
Omg when he says " Give me my son, dip shit. "
Vape Demon (3 months ago)
Two face looks like trump that’s been burnt on his face
Anal0Avenger (3 months ago)
Much better than those batshit movies!
Luke Perez (3 months ago)
50 50 how can we possibly determine that???
Mike (3 months ago)
"By flipping a FUCKING COIN!"
Emilio Putton 2 (3 months ago)
Cool
ABDoesThings (3 months ago)
"Yeah, let's just flip a coin." That sarcasm with that voice. xDDD I can't stop laughing.
Daniel (3 months ago)
The acting is impressive

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.