HomeРазвлеченияRelated VideosMore From: BookOfKen

DELETING YOUTUBE CHANNEL PRANK ON BOYFRIEND!

71271 ratings | 1151729 views
DELETING YOUTUBE CHANNEL PRANK ON BOYFRIEND! *SUBSCRIBE* & TURN ON NOTIFICATIONS! : LIKE & SHARE TO SUPPORT : Check out the last prank on Carley! : EXTREME BLENDER PRANK ON GIRLFRIEND! : https://goo.gl/STEtrZ ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ SUBSCRIBE TO OUR DAILY VLOG CHANNEL! ► https://www.youtube.com/user/UnKensored Social Media: Instagram: http://instagram.com/BookOfKen Twitter: http://twitter.com/BookOfKen Snapchat: http://snapchat.com/add/BookOfKen Facebook.com/BookOfKen Carley's Snapchat: http://snapchat.com/add/BookOfCarley Carley's Twitter: http://twitter.com/BookOfCarley Carley's Instagram: http://instagram.com/BookOfCarley SEND US LETTER OR WHATEVER TO OUR PO BOX! : "BOOKOFKEN, PO BOX 398533, Miami Beach, FL 33239" ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ Royalty Free Music by http://www.audiomicro.com/royalty-free-music & https://player.epidemicsound.com Hard Knocks Theme Song Rap Beat full version available here: https://goo.gl/yzomb5 Cheerleading Music : https://www.youtube.com/watch?v=tkCiH9Cc1dM
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (3479)
BookOfKen (1 year ago)
*IMPORTANT READ THIS :)* Sorry for not uploading for a few days, I am so sorry. But this video is epic, and gets intense fast, so make sure to watch to the end! And smash the like button if you are apart of the Book Club, lets see if we can get *35,000 likes!* Recently youtube has been not putting Ads on most of our videos, and we’ve been very stressed about this because youtube is our only source of income. You may have noticed, that you didn’t get any ads on this video perhaps… or if you go to past videos, a lot of pranks, they have no ads what so ever. Its slightly depressing because we put 10+ hours into every single video and for it to randomly drop in revenue really hurts our ability to pay for our apartment and such. THE ONLY WAY we get paid on youtube is through people watching or clicking our ads, and without them, we get rocked lol. So I just wanted to keep you updated on whats happening with us, and if you are apart of the loyal book club, and always watch our videos no matter what, it means the world to us. Much love guys, and I appreciate you <3
William Poulter (3 days ago)
You deserved this
OurDollyDreams (1 month ago)
U HAVENT UPLOADED IN A MONTH OR YEAR U SHOULD BE SORRY
Orv Hayes (1 month ago)
BookOfKen ASHLUND14😍😍😍😍
Ma'Kye Andrus (3 months ago)
BookOfKen fuk
Brittany De'Shay Bowens (4 months ago)
BookOfKen ❤️♥️😊
Emmanuel William (2 hours ago)
Sounds like ken is lying😈😂😕
OFFICIAL A K U (9 hours ago)
😂😂😂 WTF😂😂😂
Benston Solomon (10 hours ago)
Y do you wear a cap and dressed up well even when you are sick . . Making fool out of us ..
Qayyum Gamer (15 hours ago)
# team ken
Hypernova Increased (1 day ago)
#TeamCarley
tazzybear (1 day ago)
Lol that NO at 7:14
True Gamer YT (2 days ago)
Give me an H Give me an O Give me an M Give me an E Give me an L Give me an E Give me an S Give me an S What does that spell HOMELESS
NicolasPlayz (2 days ago)
I thought it say Brother not boyfriend
PhantomNinja (2 days ago)
It spelt homeless lol 😂 that was so funny Ken is soooooo funny 😄
Wal Sabarudin (3 days ago)
I nearly cry
Ro_ Alex (3 days ago)
Do you Not working ????
Bruh you were so chil. If that wass me i hade f***t her up. Bruh i love you guys you guys are so chil✌😎
Aleksandar Tomic (4 days ago)
carly you look like zombie
CosmicSiren 14450 (4 days ago)
Does anybody else know that Kenny is scared to go homeless
Tony Kambuyi (4 days ago)
I laugh when he says homeless
Sugar cane (5 days ago)
There is a new sickness called prankstersitis
Keiry Adams (5 days ago)
# teamcarly
Kookiesugar BTS (5 days ago)
What's up with the stripping in every prank lol
Gordon Zhou (6 days ago)
Nice prank
Deegan Reynolds (7 days ago)
you make the best pranks don't tell ken but i think he's not a good prankster i'd rather your pranks more :)
Carley likes Naruto
Carlie likes Naruto hahaha lol
Elizaveta Tsvedakhleb (8 days ago)
Ken:aww look at this little black feather 😇 Carley: stop watch the video 👿 Ken:Fine 😑 Carley: 😈
Forever diy (9 days ago)
"What does that spell HOMELESS" lol that got me😂
Forever diy (9 days ago)
and "We're gonna go broke" lol
Ultra Gamer 777 (9 days ago)
It's OUR channel! "communism intensifies"
Logan Louw (10 days ago)
Jou are dom
ryan hassent (10 days ago)
I'll be ur boyfriend wink wink
Alisa Klonnãl (10 days ago)
It’s settings Carley 😂😂
the master (12 days ago)
No matter how many times I watch this, it never get old! 2018 anybody?
2018 Anyone ?
Lily Rafteseth (15 days ago)
Carley your so pretty
Tracy L (16 days ago)
IT'S ALSO CARIES, KEN Love you!!!!
the gif girl yay (16 days ago)
Kens quote "WERE GOING HOMELES" and karleys is "KENNY!!!!!!!!
Hello carley please like my comment
Zoe Ducie (21 days ago)
Carley were going homeless 😂😂😂
Lemuel Secretaria (21 days ago)
9:18
Juhan Rossouw (21 days ago)
If my girlfriend strip i break so fast up
Shannon Denison (1 month ago)
Am new to the change
OurDollyDreams (1 month ago)
I won't like the video until u post a new one😑
ATHARVA THE CRICKETER (1 month ago)
i need 1k subscribers
Manzor Ayunan (2 months ago)
His mom is gonna be his 1 st subscriber 😭😭😂😂
Eric Jan Gamerz (2 months ago)
carley is bad at pranking i love kens pranks
Eric Jan Gamerz (2 months ago)
the fudge
Madison Chrzaszcz (2 months ago)
#team carley
Sophia Dominello (2 months ago)
You should’ve attended you were drunk that night And you deleted his YouTube channel
Keilyann Aponte (2 months ago)
Kenny give a H give me a O give me a M give me a E give a L give me a E give me a S give me a S what does that spell homeless
Lody Almazan (2 months ago)
##
putrihidayatullah (2 months ago)
"im not becoming a prostitute!" "no no no" 😂 "you said i have a small dck" lol, you guys are hilarious
Emma&Izzy D (2 months ago)
"I guess my mom will be my first subscriber" #momismumberone lol 😂😂
Emma&Izzy D (2 months ago)
#momisnumberone
Omaga Club (2 months ago)
11:28 R.I.P. vena
Kate Sampey (2 months ago)
we are going homless lol XD
Kate Sampey (2 months ago)
#TeamCarley
Ethan Hinds (2 months ago)
I don't like Ken he always dose only his pranks and it is ok but when charley dose it he hates it
Anonymous Person (3 months ago)
How is it now in the search thingy tho?
Jim Brodie (3 months ago)
4:05 this should be in a 'to be continued' meme compilation XD
Koyel Koner (3 months ago)
I love your videos and specially ken 😂😂😂😂
SARJANA YOUTUBE (3 months ago)
Please reaction to song Deen Assalam (SABYAN) versi 😳😳😳, this is song Indonesian
Ahmed Kamal (3 months ago)
Someone pls explain it to me how can he not find his channel when he searched for it on youtube?? If its not deleted then he must see it in YouTube or google search.. How??
Anna Varytimidis (3 months ago)
lol
Adam Alief (3 months ago)
Lol
Marco Darren (3 months ago)
I love when they prank each other
bhaey weway (3 months ago)
🤡😼
Chahinez Queen (3 months ago)
team carley we love you carley
Sue Schueller (3 months ago)
Is Ken sick I hope he feels better
Olivia Rose (3 months ago)
get better soon Ken😌😰
Angel Fox (3 months ago)
Carly: I’ll be a stripping chearleader
Lena drewes (3 months ago)
you re so pretty carly
rhens santos (3 months ago)
Ken : I'm just gonna have to start with 1subscriber , which will probably be my MOM 😂😂😂😂 (Im dying) Waahahahhha
Dave Sookdeo (3 months ago)
Carly could you stop cursing that much please my mom will catch me or at least block out the cursing
Super Kenz07 AJ (3 months ago)
Pls never ACTUALLY delete your channel lol I love u guys
Erza Min (3 months ago)
I don't know how to deal with you guys, arguing and there still laughing in it! Love you both <3
Addison King (3 months ago)
Ken this shows how much you loves us we love you to Kenny 💁🏼
Abdo Yasser (4 months ago)
#teamken
VERENA (4 months ago)
omg xD #teamcarley
Hulian Nay (4 months ago)
WOW 350,000 NOW U GOT 1.9 MIL IM LATE AF
BERNY (4 months ago)
#teamken
Janelle The Cat Lover (4 months ago)
#BookOfCarley
Janelle The Cat Lover (4 months ago)
I meant to say #TeamCarley
Bok choy (4 months ago)
But how is there no bookofken when he searched it up
Enaj Buella (4 months ago)
Can't stop laughing 😂lol.
Jessica’s Life (4 months ago)
6:50 Fist there we’re fighting about the deleted channel and now about ‘STRPPING?’ I JUST DON’T GET IT 😤
Victor Louie Aenlle (4 months ago)
Yolo
Winnie Lee (4 months ago)
But how caaaaan
Danish Akmal (4 months ago)
Kenny is angry🤣
LpsRainbow (4 months ago)
7:39 How does she know😜😉
France Mexique (4 months ago)
Carley know Naruto !!!
Adrian Solomon (4 months ago)
I see pokemon
Bridgey Thomas Maccann (4 months ago)
ur mu favouite youtube people
Salon istic (4 months ago)
#tatemcarly and #teamken
Salon istic (4 months ago)
#teamcarly and #teamken
Tristan Vankirk (4 months ago)
sing oh i do ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
keza rugeza (4 months ago)
Keza rugeza like go chak his chanal
Mea yamanaka [B.T.S] (4 months ago)
carly likes naruto??
raidah khalid (4 months ago)
Lol the guy Ken is really cute
Zaptipaz (4 months ago)
Carley: Just be an Uber driver Ken: I dont wanna be an Uber driver 😂😂
Abubakar Lali (4 months ago)
you guy s both crazy 🤪🤪🤪🤪
12 itslilla2005 (4 months ago)
OMG I love you guys sooooo much😂 I love watch your prank videos😂❤️
Julianna Weig (4 months ago)
#team carly
tiara ruth cahyaningsih (5 months ago)
Ken, you're really a good boyfriend tho
Rahnaizia Jones (5 months ago)
how is it possible to go homeless to have a kid my mom had me and im 13
TheHailieShow (5 months ago)
OMG NARUTO REFERENCE

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.