HomeВидеоигрыRelated VideosMore From: Stimpee

Reckless Driving - Altis Life

2970 ratings | 68618 views
Making new friends can be difficult. Twitter: https://twitter.com/StimpeeYT Server: DarkSide Gaming / Altis Life AU Outro Song: https://www.youtube.com/watch?v=1g3qeY_SMIY Production Music courtesy of Epidemic Sound: http://www.epidemicsound.com If you enjoyed the video, leave a like :o If you really enjoyed the video, leave a comment :O Thanks for watching, and see you in the next one!
Category: Видеоигры
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (274)
*FUS RO DAH*
Lure Kings (1 month ago)
5:58 LMFAO
Yunior Gomez (1 month ago)
RASENGAN BOOOOOOM
Brycepop (2 months ago)
5:59 Help, I can't breathe. What the hell even happened there?
Peacefull Thorns (2 months ago)
The End made me shit my self of laughter
JuggSnipezzz (2 months ago)
the ending thougj
Jaypee Geezy (3 months ago)
STIMPEE!! IM RUNNING OUT OF ALTIS LIFE AND DAYZ VIDS OF YOURS TO WATCH! WE NEED MORE DAYZ AND ALTIS LIFE AND FUNNY PLAYER INTERACTIONS!!
スラッパー (3 months ago)
LOL THIS FUNNY AF! 😂
J B (3 months ago)
more
ItsRoskull (3 months ago)
One of the funniest stimpee videos ive ever seen
M773 (4 months ago)
what a bunch of fucking squeackers
Uber Goog (4 months ago)
*ITS NOT STOPPING*
adam wiacek (5 months ago)
Why isn’t there people commuting insurance scams in arms 3 atlas?
Matija Novak (5 months ago)
hahaha cmon NO do this more xd hahahahah
Alekie (6 months ago)
Bro I’m so high this shit funny
Andres Martinez (6 months ago)
How do you not have more views?
Lonnell Westbrooks (6 months ago)
I about died of laughter at the last clip.
Taylor Matson (6 months ago)
This best comp ever
Et Tu Bootay? (7 months ago)
Voos Roh Dah
Hikawa (7 months ago)
0:14 He'll be back.
Zeroblade (7 months ago)
5:00 5:16 5:57 WHAT THE FUCK You remind me so much of danielfromsl
WastedTimeYT (7 months ago)
I can't stop fucking laughing!
Tyler Smith (8 months ago)
I miss this server... -AS Death
Nedorb (9 months ago)
6:00 reminds me of the song when he says fck the police the letter you is broken on my keypad
Akshay Gopal (9 months ago)
run over people like this and when u get caught get out and blowup using a suicide vest
noah (9 months ago)
ahahahahahaa
Arrow Head (9 months ago)
So is altis life an arma mod
moto broo (10 months ago)
Holy shit what happend to that cop I seen the cop fly across the map look closly 6:05
Ma Boi Scotty (10 months ago)
T h is was a g o o d one
The ending bahaha
Pedro Americo (11 months ago)
I just smoked a joint i'm dead
spacemarine 339 (1 year ago)
Your a wizid stimpee
Adrian Ramos (1 year ago)
More! Omg i just subscribed to you omg i was dying i couldn't breath!!😂😂😂 your videos are hilarious! I almost had a stroke !😂😂
Maniac (1 year ago)
Stimpee, this video! my penis can only get so erect
brekkis (1 year ago)
this is the funniest video i've seen in a while, the lovely ragdoll, indused with all those wonderfull rp'ers, hesus maria i had a grin on my face from start to end.
The404Studios (1 year ago)
Stimpee start a patreon meme
TDS (1 year ago)
This brings back memories. I used to run a clan on an Altis Life server. got some stories to tell man....we did some funny shit
Mariah Schulze (1 year ago)
been a while sense ive laughed that hard.😂
GreeD Ling (1 year ago)
4:10 is like russian dash cams
Braed (1 year ago)
Haha please do more of this
caldera (1 year ago)
help my sides
Tyler Davis (1 year ago)
THIS VIDEO WAS SO FUNNY PLZ MAKE MORE LIKE IT
Thrillkillah (1 year ago)
This is one of the funniest videos ever
Aidan Spencer (1 year ago)
Lmfao we need more of this
Sellin The Melon (1 year ago)
No fucking way thats the server i play on
ThatGuyGhost (1 year ago)
OMG The ending 10/10
f g (1 year ago)
Cunt move, but fucking hilarious. It's so annyoing when it happens xD
Yurane (1 year ago)
bro 💀💀
De Wok babys (1 year ago)
Funniest video ive seen in a while
Razor (1 year ago)
the last part where u run in frotn of the cars really fuckign reminds me of these dumb ass indians who do the exact same shit to get insurace xDD
OrcaTheSmooth (1 year ago)
I couldn't stop laughing, my belly hurts. I need help man hahahaha
HawkeyeOfTheSky (1 year ago)
by far the best ending to a video ever
Blow Dog (1 year ago)
I don't remember laughing this much dude please - i want content every day!
The General (1 year ago)
Lol, cop car flies off after hitting atv, then blows up! Lmao!!
San (1 year ago)
HOLY FUCKING SHIT YOUR VIDEOS ARE SO HILARIOUS WHY DON'T YOU HAVE LIKE ATLEAST A MILLION SUBSCRIBERS WTF
San (1 year ago)
Never stop my man.
JOHN GALELA (1 year ago)
ahem.... just a random song "will you stand in disgrace or take a bow oh if you could see me now"
Lisa Gundry (1 year ago)
6:00 police officers: WTF
Lumber Zach (1 year ago)
the fos ro dah at the end killed me.
starburst (1 year ago)
How does stimpee get kicked yet danielfromsl does this all the time without issue
starburst (1 year ago)
"Get'em REEEEEEE"
Felix Nerdrum (1 year ago)
How tf have you not gotten popular yet hahahahha
Noel Pearce (1 year ago)
Stimpee holy fucking shit u make me laugh. Old mate fixes ur bike and then u just flatten him and say nothing.....HEHEHE
theterminaldave (1 year ago)
comin' up on 200 videos!
Templar Knight (1 year ago)
What a fooking fun vid !   Thank you Stimpee.   Stoned and giggled my arse off from start to finished.
SperminHermin (1 year ago)
lol
Wiggles (1 year ago)
actually crying. So funny 😁
Puginblack (1 year ago)
The reason u have 60k+ is because u don't upload much
R-Dubs (1 year ago)
Stimpee god damn your stream updates I think a new video is up every time... then I just go watch your stream lol
ne0n (1 year ago)
I LAUGHED MY ASS OFF!
Apoc Gaming (1 year ago)
Wtf that ending lmao!!!
TheWastelandKid (1 year ago)
Omg literally crying at the last 20 seconds 😂😂😂😂😂
KillerRoo (1 year ago)
I'm sorry I ran you over with my truck on the crosswalk, there was a spider at my feet
DaB (1 year ago)
Glad you enjoyed the server my dude
ITZ HURLEY (1 year ago)
i enjoy all your content your a funny bloke with pure comedy :) dont change for anyone ;)
SpiffyOregon374 (1 year ago)
I fucking love darkside a true Aussie server
Vinyl Obsession (1 year ago)
HAHAHAHAH that ending though
SwiftGaming (1 year ago)
Im the guy at 2:02 that was fucking fun messing around with you for a hour
Spankypants (1 year ago)
your strength is fucking with people :)
Scott Lawless (1 year ago)
I l legitimately pissed my pants man I died of laughter I love you so much simpee
_Harrison (1 year ago)
First DayZ serial killing, now this? Who are you, DanielFromSL?
MotherNaych (1 year ago)
Hahahah are you taking me to be compensated for the mix up?
MotherNaych (1 year ago)
Hahahah are you taking me to be compensated for the mix up?
Emanon ynitsedon (1 year ago)
Its so good mooooooorrreeeeee
Surge (1 year ago)
funny asf
Kelzano Wallas (1 year ago)
I'm literally crying dude wtf
Oliver Cameron (1 year ago)
Lmao i have arrested the guy that was spitting at you
Noobs !!! (1 year ago)
i love the way that police car is flying, i mean GIDDIMMIT Arma 3 FIX YOUR GAME BRO
George Paragioudakis (1 year ago)
I'm crying laughing please do more Altis Life.
Mr.Wobbles (1 year ago)
Yo is this asylum?
Subject 13 (2 months ago)
No, you can tell from all the non-vanilla structures in Kavala
Ajit Pai (1 year ago)
more plez
Kurupt Force (1 year ago)
I almost died of luaghter
Stefan K (1 year ago)
That ending, somebody help me am dying
Kruct (1 year ago)
This is by far my favorite video by Stimpee
Kruct (1 year ago)
This is by far my favorite video by Stimpee
Ajae Alexander (1 year ago)
Fucken gold stimpee
Danger Noodle (1 year ago)
YES! Play arma 3 :D
GR1ZZLY (1 year ago)
Best Arma 3 Video I've Seen 😂😂
Jaden B (6 months ago)
GRIZZLY PVP not arma 3
Excuritas (1 year ago)
Would love to see a video with stimpee AND daniel
Jordon morrissey (1 year ago)
= | you ran me over so many times, should so do a cop series on this
Harry Brock (1 year ago)
Holy fuck this video brings back so many good memories. Bunch of fucking sooks and losers who play this game always whinging "I'M RECORDING THIS AND SENDING TO THE ADMINS" "VDM, VDM!!!" good times, good times.

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.