HomeЛюди и блогиRelated VideosMore From: eytanos

Jackass 3D Electric Avenue (Taser Hallway)

13220 ratings | 5089758 views
Jackass 3D
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (826)
Shawn Bailey (1 day ago)
Everybody getting dressed in the workplace when we all get ready to clock out, that really sucked.
shernigz (3 days ago)
Bam is a little whiney bitch
Noah 51 (1 month ago)
Whats the song called
Darkstorm200 (1 month ago)
This is always a classic
Shadaloo Network (1 month ago)
This seemed to be one of the only few things everyone clearly didn't want to do lol
Dany Djallel Prod (1 month ago)
https://youtu.be/EM-38Ekxv8c
Dany Djallel Prod (1 month ago)
https://youtu.be/EM-38Ekxv8c
Shawn Bailey (1 month ago)
High school be like....
Brenda Stephanie (1 month ago)
los mejores los amo!!!
Where gonna rock down to electric Avenue....
SgtPiggie (1 month ago)
We're
MegaDrain (2 months ago)
They should put this in a maximum security prison for the inmates that are desperate enough to get out. But when they make it through, the door to freedom actually just leads back to their cell.
tr900 - (1 month ago)
MegaDrain that's still crewl. Do it but with an actual doorway to freedom
MegaDrain (1 month ago)
Torturing them would be forcing them to do this. They can do this under their own free will but have no idea the exit is just back to their cell. Like they make it through and guard just tells them, "dude, your sentence is 200 years for killing a family. Your ass isn't getting out this easily.
tr900 - (1 month ago)
MegaDrain so torture them?
Punished Kratos (3 months ago)
Ok I just noticed a huge inconsistency. Has anyone ever noticed how when Bam and Ehren (or Dave) go through, there's only those two top boards that they have to pass over, but when Steve O and the rest of the guys go through it, there's those two top boards PLUS two bottom boards?
mscolli3 (2 months ago)
Yeah its edited.. They cut out the part where someone knocked down the 2nd cattle prod too.
TheProRebel 00 (4 months ago)
And they say why men are funnier than women.
Alex Cruz (4 months ago)
Everyone was hesitant. Fuck that 😂😂😂😂
Yuri Bastos (5 months ago)
Saudades jackass
Jack Fahy (5 months ago)
0:15 I should’ve stayed in school face
Anthony Villanueva (5 months ago)
They actually used the song "Electric Avenue"
woody plz (5 months ago)
name of the song?
Horkos of Dõnsö (5 months ago)
That jump Bam made at 1:00 Cracked me up so bad
SgtPiggie (1 month ago)
That looked like a slapstick comedy jump, or a stuntman jump.
mscolli3 (2 months ago)
Taking a cattle prod to the head will do that. Think about it. That is a tool designed to get a 2,400 lbs animal to move - up to 10,000 volts.
Matt Salviani (5 months ago)
1:00- Best part
Antox Montana D (5 months ago)
LOL 😂😂😂
FERMLEE GRASSPIT (6 months ago)
I've been hit with a live cattle prod before. It feels like your ass is on fire and it is impossible to hold still.
Maka Amoli (6 months ago)
00:15 ehren is pissed
なしこ海 (6 months ago)
ヤバい❗超すごい
Nick (6 months ago)
I want to try this. Looks like a good time.
TaterThoughts (7 months ago)
Did Bam take a fucking cattle prod to the head?
Wilson The Coconut (5 months ago)
TaterThoughts yes
Alex Arizandieta (7 months ago)
Como se llama esa canción de fondo ?
x Frieza x (7 months ago)
I like how Chris Just is laughing his way threw it lol.
Jason Nunnery (7 months ago)
That launch though Lmfao
goedeck1 (7 months ago)
LOL We gonna rock down to ELECTRIC AVENUE, and then we'll take it higher.
rock climbing33 (8 months ago)
Looks painful as anything can get...but still funny on this side.
S A L S A (8 months ago)
you can count the frames per second with the naked eye
George Webster (8 months ago)
That was so funny😂😂😂
Soviet II (9 months ago)
LOL! you know its going to be brutal when Bam hesitates like this!
뿌셔 뿌셔 (9 months ago)
Nooooooo wayyyyyy
RoberTastic (10 months ago)
LMAO THAT WAS SO FUCKING FUNNY
ThePizzadude93 (10 months ago)
The look on Ehren's face. I'll bet he was thinking, "I should have rethought my career."
jonathan sotelo (10 months ago)
Is it weird to laugh before they even do it?
freakbag556 (10 months ago)
why does pontius not gaf
Some random Guy (11 months ago)
this thing could be a saw trap if used perfectly
iwaheedinpro (11 months ago)
jackass fan hit like
Jill Deason (11 months ago)
Nice job bam (sarkasem)
Fernando Perez (11 months ago)
suck booty!
tommyt1971 (11 months ago)
After the 1st shock I would have run straight thru every wooden bar they had in there.
One Buffalo (11 months ago)
"FUCK THAT SUCKED" That must pretty much some up all jackass experiences lmfao
SgtPiggie (1 month ago)
sums
Jeanee Miranda (1 year ago)
trying to escape school
Dion (1 year ago)
When bam hit his hand on the wood that looked so painful
Gary Leverton (1 year ago)
That has to be the best one ever.
Matthew Benoit (1 year ago)
Chris Pontius got the best out of it going last after all the Damage has been done!! Mofo was laughing with guilt at the end 😂😂
Jack Ford (1 year ago)
Lmao 😂😂😂😂😂FUCK!!! THAT SUCK
Kevin Johnson (1 year ago)
Bam: Fuck!! That sucked!!!!
Maureen Carr (1 year ago)
This is my favorite thing that they ever did.
*Noe * (1 year ago)
Vengo por Whachmojo
Dead Storm (1 year ago)
1:01 his head XD☠️💀
carl davies (1 year ago)
bams reaction is like fuck this..but i';ll do anyway
RuVik TwoFace (1 year ago)
These guys probably have a massive pain tolerance
Big Hacks (1 year ago)
Your copying jake pual
SgtPiggie (1 month ago)
Jackass 3D was released in 2010. https://www.imdb.com/title/tt1116184/?ref_=ttqt_qt_tt Jake Paul began his career in September 2013. https://en.wikipedia.org/wiki/Jake_Paul
Kal-El (1 year ago)
I lost it at 1:00 😂 😂 😂
xxchef xnil (1 year ago)
Damn Bam leaped like he was in the Olympics
heheszky (1 year ago)
0:14 this reaction was priceless LMAO
jellyjam2141 (1 year ago)
This was amazing.
MrDw Channel (1 year ago)
Name of song background ???
Mentohs (1 year ago)
Song name is Electric Avenue - Eddy Grant
Jonathan Kavanagh (1 year ago)
"hehe Good luck fellas!"
moonlight bae (1 year ago)
you dont know how bad im laughing
LobsterWayz (1 year ago)
Would you do this if you were stuck in prison would you have done this? Exactly.
SgtPiggie (1 month ago)
Anybody in prison would do this.
RobbieJ2734 (1 year ago)
0:59 damn, bam flew
Brandon Bennetzen (1 year ago)
Give everyone on YouTube a break! DO NOT ATTEMPT TO TRY ANY OF THESE STUNTS SEEN IN THIS VIDEO AT HOME!!!!
Bers81 (1 year ago)
What's the music on the background? I mean not the bzzzt nor the screamings
Alex Brilliant (1 year ago)
0:15 he's like what the fuck am I doing......
maoribrotha53 (1 year ago)
lol Steve O was just casually walking through it when he started.
VintageOfficial (1 year ago)
If you concentrate on their legs it's 20% funnier! soooooo 120%
SgtPiggie (1 month ago)
How do you know it's not 19% or 21%?
Patrick Bateman (1 year ago)
We gonna rock down to Electric Avenue And then we'll take it higher
Dom b (1 year ago)
Is jackass hiring?
😂
XD
Brett Eagle (1 year ago)
I like how bam jumped in the air on 1:00
NintendoBrother (1 year ago)
Jackass 3 was the best of the movies.
dollardudes (1 year ago)
They are definitely exaggerating, stun-guns don't hurt.
Hannah Banana (1 year ago)
I love these guys, but that's why some people say.. Women are smarter than men! lol
ROBLOX Games (1 year ago)
i miss them
Get Out (1 year ago)
so painful
Ms your name first (1 year ago)
Bams run gets me everytime.
Jaret Wood (1 year ago)
Pontius makes anything look fun
Congo Bongo (1 year ago)
Stun guns, not Tasers.
Trey Drake (1 year ago)
I would've thought snakes would b the second thing Bam hates the most
COKE TV (1 year ago)
best scene XD 0:58
UberTech (1 year ago)
0:59 xD
Fabian Romero (1 year ago)
Song in the Background?
If I were to re create any stunt.... it would be this one..
Michael Hartman (1 year ago)
0:14 Ehren: "Why'd I agree to do this, again?"
graham grasdal (1 year ago)
OMG This is the BEST J-A I've ever seen!
C M (1 year ago)
0:14 to 0:21
Kieran Fo (1 year ago)
They really should have had Google's or a visor on for that, a shock from one of those to the eye will burst it like a zit!
Austin Blood Slay (1 year ago)
Dark Souls Speedrun
TerroFox (1 year ago)
1:24 Steve O got tased in the face
alex mendoza (1 year ago)
does anyone know the name of this song?
mscolli3 (1 year ago)
google electric avenue
yodab0y (1 year ago)
the way bam launches over the last beam kills me every time
mscolli3 (1 year ago)
Taking a cattle prod to the head will do that. :)
David McAninch (1 year ago)
I'm pretty sure these guys draw straws to see who'll do this.
Ryan Kreder (1 year ago)
That was shocking.
Jacob Richardson (1 year ago)
I remember this!

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.