Homeะฎะผะพั€Related VideosMore From: NatesLife

Egg Roulette Challenge With Girlfriend ๐Ÿฃ๐Ÿ˜‚

11565 ratings | 305791 views
Nates Vlog: https://www.youtube.com/c/NATESLIFE Grind To Shine Apparel: http://grindtoshine.co https://Instagram.com/NathanBoucaud Instagram @NathanBoucaud https://Twitter.com/NathanBoucaud My Twitter @NathanBoucaud https://www.facebook.com/NathanBoucaud Facebook - NathanBoucaud Snapchat: NathanBoucaud
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (1259)
Izabella Moss (11 months ago)
Nate cheated the second time he picked a raw one then when you were not looking he put it back down and got a hard boiled egg
Devibhandari Bhandari (1 year ago)
hahaha wowo frend
Dante Valles (1 year ago)
cheated
Carlee Redd (1 year ago)
He cheated
Taliyah Dix (1 year ago)
he cheated
Daisy Montalvo (1 year ago)
nate is a cheater
Marie Cisnertos (1 year ago)
I hate Nate cheating ass! Ugh
islam Pappu (1 year ago)
I like you are good
Sharnique King (1 year ago)
Lol
Ashlynn Capers (1 year ago)
Nate cheated
Brooklynn Brown (1 year ago)
he cheated
MMJ Squad (1 year ago)
nate cheat he pick up a egg and then put it down
Tegan heifort (1 year ago)
"Let's go, let's go"...Let's go get some duct tape to shut your annoying ass up.
Shey & Nessa (1 year ago)
I think it should be 6 raw and 6 hard boiled because 8 and 4 isn't fair
Gabriel Terrones (1 year ago)
your not allowed to look in the bool
Janiyah Paredes (1 year ago)
hopefully her mom wont stir the tea๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚jkjk
Amanda Saunders (1 year ago)
You guys were so cute together in the beginning
Queen Renee (1 year ago)
You cheated
Chelsea Williams (1 year ago)
you cheated nathan
Makayla Marianna (1 year ago)
He Hella Cheated Like No One Seen That ๐Ÿ˜‚ How You Gonna Pick One Up Then Put It Down And Change It.. Why Was You Being Scary Nate ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
J&S Gang (1 year ago)
i think he cheated cause he had no raw eggs
Giana Aldaz (1 year ago)
I hate Nate
Kylee Raymond (1 year ago)
nate was looking the whole time
Shanice Shabalala (1 year ago)
Ash you should be happy, eggs make hair grow.
Judy Eudakis (1 year ago)
stop break
Aliah Castro (1 year ago)
Nate is a cheater
Tal A (1 year ago)
Won my like at 3:04
Darren Osburn (1 year ago)
Anyone else think Nate looks a lot skinnier in this video?... maybe bc it's an old one
Kevin enventure (1 year ago)
omg dude your the man
Kaylene thompson (1 year ago)
hate Nate. Honestly cheater.
#1GAMER (1 year ago)
you big fat cheater
Ashley Perrott (1 year ago)
Nathen cheated all the boiled was on his side cheater!!!
Georgia Duyvestyn (1 year ago)
He put them there n purpose he knew where they all were
Diane Schneider (1 year ago)
nates a cheater
AwesomeGirlGaming123 (1 year ago)
He cheted
AwesomeGirlGaming123 (1 year ago)
T
AwesomeGirlGaming123 (1 year ago)
T
Angelique Avalos (1 year ago)
Nathan cheted
Rosana .S.T (1 year ago)
let's go
Rosana .S.T (1 year ago)
his a cheater
Gabrielle Briscoe (1 year ago)
Nathan cheated he looked cuz he knows the difference
Earl Davis (1 year ago)
THEY ARE DUMB AS HELL YA'LL SUPPOSED TO CRACK THE EGG ON THE OTHER PERSON HEAD THAT'S HOW THEY CAN CHEAT AND NOT CRACK IT HARD ON THERE HEAD ๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜๐Ÿ˜‚
Earl Davis (1 year ago)
BIG FAN love y'all videos it was really fun and funny
Symeko Bell (1 year ago)
Nate be cheating
Kxng Ced (1 year ago)
I hate you nates and I love you Asheley
Alize Powers (1 year ago)
nate cheated๐Ÿ˜†
Alexandra Barrera (1 year ago)
Nathan is a cheater I'm unsubscribing
Kaniyah Parks (1 year ago)
He is a cheater because he know which one was booyled and which one was not so that is why he did not get no row eggs on his head
Aimee Fernandez (1 year ago)
I'm sorry but sometimes Nate can be so annoying and rude. But that's my opinion. don't mean to offend anyone or Nate, I love you boi but u kinda annoy me sometimes ๐Ÿ™„๐Ÿ’—
Denise Valdez (1 year ago)
Nah Nathan cheated he picked it up and then changed it
Nicole Bair (1 year ago)
nate cheated cause he knew every one that was hard boiled
Cheryl Newkirk (1 year ago)
Nate won
mother trucker dud (1 year ago)
y'all spend more time arguing than actually doing the challenge
Emily Haslam (1 year ago)
NATE FUCK YOU YOUR SO MEAN TO YOUR GIRLFRIEND AND YOU CHEATED 100%!! ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿผ๐Ÿ–•๐Ÿฟ
Jamiyia Curtis (1 year ago)
I think he marked the eggs
brooke dortch (1 year ago)
dude , shut up you're not the best . gosh you cheater first. you're like a boy in middle school you act so inmature . grow up .
Taylah Pace (1 year ago)
Nate cheated your not allowed to crack it on Ashelys head
Abigail Lanuza (1 year ago)
And he cocky "whos the best" like bro stfu
Abigail Lanuza (1 year ago)
Nate cheated bad asf
Abigail Lanuza (1 year ago)
2:31 nates cheats by picking one up and putting it back down
Valeria Alanis (1 year ago)
LETS GOOOO
Red Skater27 (1 year ago)
He cheated
Malaysia Barnes (1 year ago)
Nate cheated ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ–•๐Ÿ–•
tiaforlife24 love (1 year ago)
Nate stop cheating
Brianna G ._. (1 year ago)
At 2:33 he cheated
Londyn Gant Sanders (1 year ago)
You picked another egg up that's cheating The boy
Jordanโ€™s Leigh (1 year ago)
since he knew it was raw
Jordanโ€™s Leigh (1 year ago)
the second one nate picked he picked one up and then put it down and graped another one instead
Jordanโ€™s Leigh (1 year ago)
nate CHEATED
Devondre Reed (1 year ago)
Nate u the champ at rock papper sizzor
Dany Quezada (1 year ago)
Nate cheated sooo bad!
Rays Of Grace (1 year ago)
He cheated by movin an egg to the side
Kylie Lewis (1 year ago)
Nate. Is. A. Cheater. He picks up the ones that are warm
arleth delatorre (1 year ago)
nathan your a cheater you checked them before u cracked them u probably already knew which ones were boiled and not.
Lori Byard (1 year ago)
Dude get tf out of her face... You fucking cheated
justin georges (1 year ago)
nathan cheated
Jmaurionn Benjamin (1 year ago)
Nate ain't get no raw eggs
Jmaurionn Benjamin (1 year ago)
they fucked it up
Antione Williams (1 year ago)
he cheated
Ikia Bibbins (1 year ago)
nate cheated
Ayana Jones (1 year ago)
he cheated so hard fr
Ti'Myrah Thompson (1 year ago)
Nate cheated
Rachel Singleton (1 year ago)
tbh she needs to stop cursing for no freaking reason love y'all still doe
Rashad Sands (1 year ago)
bruh she took all of them eggs
Adriana Ibarra (1 year ago)
Nathan cheated
Lindsay Caicedo (1 year ago)
Nathen u r super mean to her๐Ÿ˜ก
Lindsay Caicedo (1 year ago)
Wait I saw that he picked one up then he New that it was rotten then he put it back and then he got a other one then he got hard boil
Siena Bellus (1 year ago)
Ashely should have won because Nathan was looking at the eggs that he was picking and Ashely was looking the other side of the room
Ja'Nyiah McCain (1 year ago)
Nate cheated at 2:30 he picked one up and put it back down and picked up a different one๐Ÿ˜‚๐Ÿ‘๐Ÿฝ
Ffion Cooke (1 year ago)
He is a Cheter
Ashley Boateng (1 year ago)
fuck you Nate ๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ก๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜ 
Angel Antonio (1 year ago)
He always cheating
Erykah Barragan (1 year ago)
Nathan is a.cheater
Uche Mbakogu (1 year ago)
Nate is hella petty
Jack Manne (1 year ago)
I'm so done the way she kept trying to break the egg on her heAd and it wasn't breaking
Nicole Coutros (1 year ago)
fuck this he cheated like every time....
Emily playford (1 year ago)
Nate cheated coz he new witch one was hard boiled coz he keep looking but she didn't
Myrna Alvarez (1 year ago)
Nate cheated at 2:33 and 2:34
Raymori Mayfield (1 year ago)
My dad birthday is today he is 38
Ciera Jones (1 year ago)
lol
SR GANG (1 year ago)
He cheated when he went for the secound egg he got a raw one and the changed it

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.