Homeะฎะผะพั€Related VideosMore From: Random Structure TV

The Starrkeisha Cheer Squad! | Random Structure TV

839279 ratings | 33560863 views
LIKE, COMMENT, SHARE! SUBSCRIBE โ–ถ http://bit.ly/Sub2RandomStructureTV FOLLOW ME TWITTER: http://www.Twitter.com/TheKingOfWeird FACEBOOK: http://www.Facebook.com/CameronJMusic INSTAGRAM: https://www.instagram.com/CameronJHenderson SNAPCHAT: CameronJSnaps CHECK OUT STARRKEISHAโ€™S MOST POPULAR โ–ถ The StarrKeisha Cheer Squad: https://youtu.be/wn67XyvePOE โ–ถ The Starrkeisha Choir - Formation!: https://youtu.be/uFEf5lfaeJk โ–ถ Battle of the Choirs: https://youtu.be/BDqKzJ2CRh0 โ–ถ Starrkeisha - The Baby Momma Dance: https://youtu.be/Y07i5ctc_n8 โ–ถ Battle of the Cheer Squads: https://youtu.be/0hm5SspQVBU About Random Structure TV: Welcome to Random Structure TV, the home of Cameron J, also known as Starrkeisha. I make covers, mashups, choreography, skits, reactions and more! Make sure you :P The Starrkeisha Cheer Squad! | Random Structure TV https://www.youtube.com/watch?v=wn67XyvePOE Random Structure TV https://www.youtube.com/user/RandomStructureTV
Html code for embedding videos on your blog
Text Comments (45398)
Jack Preacher (2 hours ago)
What the fuck is this shit m8?
ii_xJc (4 hours ago)
this is the reason why we live
Raresnce (6 hours ago)
Why were his arms straight frfr? Just like a cheerleader ๐Ÿ˜
darrel padayogdog (7 hours ago)
Your eyes just go straight down to dem.knees
Tyanna Puryear (8 hours ago)
Ashy ass knees
Project Pedro (14 hours ago)
They are killing it
Vickey Weaver (17 hours ago)
Can you come to my game tomorrow at 6 in Johnston South Carolina and Bettis field
SAVANNA JOSEPH (17 hours ago)
*impettyallthetime*
Leo Niekarz (1 day ago)
So wered is that rily a team
Leo Niekarz (2 hours ago)
My not a girl
Alyssa Kane (13 hours ago)
Leo Niekarz lmaoo no sis itโ€™s not. ๐Ÿ’€
sinshine cutie (1 day ago)
DANG HER Legs ashy like and reply if you agree
Lele V.I.P (2 days ago)
We really be arguing like that before a game cheerleaders be serious about they tittles
Nia Shabazz-Metcalf (2 days ago)
this is funny haha
people forever (2 days ago)
Omg๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Andaria Hayes (2 days ago)
I love this video
Kalea Perkins (3 days ago)
THERE KNEES!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜…๐Ÿค‘
MissChrisAdams (3 days ago)
I love this video
Breanna Trusty (3 days ago)
0:44
LaShanda Sanders (4 days ago)
Aye
Avi Johari (4 days ago)
But he really can dance ๐Ÿ˜
Destiny Sparkless (5 days ago)
Anyone know that mix with rihanna and fifth harmony and adele ?
Jesus eduardo Garza (5 days ago)
Danm ashy ass legs
Shrek Shrieks (6 days ago)
2018 any one
Allison Hylock (6 days ago)
Your legs damn. You've been sitting in some flour. ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Lotion bitch... Yeah bitch. L-O-T-I-O-N. Lotion bitch. L-O-T-I-O-N
s h 0 0 k e t h (6 days ago)
*All rise for the national anthem*
Skint G (4 days ago)
*P-E to the T-T whY?* Iโ€™m *PETTY* all the time!
Geneva Bowers (6 days ago)
2019?
ninja master (6 days ago)
Nah 8465 there's a new word 3k70 You use it like this 3k 70 3k 70 mike
Kmiya Davis (7 days ago)
They did good
Anne Marie Grant (7 days ago)
#Pettyallthetime
Rabid Robot (7 days ago)
Omg can't stop watching so funny
Kimora Lones (7 days ago)
Do you know Whitney marable or should i say beans !
McKenzie Kight (7 days ago)
i followed what they did in the end
McKenzie Kight (7 days ago)
i love this video
Adam Roczek (7 days ago)
Damn those are some ashy knees
Eve Kelso (7 days ago)
still a bop
savannah stump (8 days ago)
๐Ÿ˜‚ โค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธโค๏ธ Petty I love when she say that
sofia hernandez (8 days ago)
I'm deceased (in a good way)
Jacob Hinojosa (8 days ago)
october?
Quinterra Johnson (8 days ago)
Do you guys is there good
Lee Smith (8 days ago)
that was amazing wow
Omarley P (8 days ago)
Look at your knees
Darius Lee (9 days ago)
He got to be from new Jersey
master Petty (9 days ago)
My last name is petty
Malaysia Smith (9 days ago)
This is the best song in the world
s i l v e r a (9 days ago)
2018 mood
autumn whitehead (9 days ago)
Howโ€™s still watching in 2018
Leila Heatley (9 days ago)
I am ghetto too
Lori Lofton (9 days ago)
T6yyiu. Auskxxnxjkckdkdffmc Mmdkdndkfmx
Jaelle T (10 days ago)
Yโ€™all go stream Cameron Jโ€™s album itโ€™s fireeeee!!! ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ’ฏ๐Ÿ’ฏ
Ashley Hunter (10 days ago)
This Is Funny
Squad goals VEVO (10 days ago)
I'm dead why they/her/his ๐Ÿคท legs so ashy ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Kayleigh Lashley (10 days ago)
LMAOOOOO
Joyce Z (11 days ago)
2020??
Ashlie Scarberry (11 days ago)
I love this video
Corliss Stewart (11 days ago)
Now that funny๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜†
phoebe henke (12 days ago)
VERY FUNNY
mia aja (12 days ago)
Ayeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
AliStudies (12 days ago)
PETTY
AliStudies (12 days ago)
I loved
Taylor Swift (13 days ago)
Those knees
Chiquita Ricks (13 days ago)
Thanks. You
Lolo Robin (13 days ago)
Only that part 0:44
Julius Francis (13 days ago)
I love this video
Julius Francis (13 days ago)
Man you're silly I'll ask that again cuz you're silly oh my gosh OMG
That Unique Peanut (13 days ago)
LEgenDary
X XX (14 days ago)
Dem knees tho Lookin like bakin soda Lookin like Chapped lips
Kyllah Anderson (14 days ago)
LOL
maia mรกs chiqui (14 days ago)
HOLAAA ESE BAILE LO BAILร“ EN DANZA QUE ES COMO ZUMBA
Bans & bubs and Ginger (14 days ago)
I love this video
Emperess Hunt (14 days ago)
i like this video....
The Queen B (14 days ago)
DEM KNEES GOT ME CRYING๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜ญ
I was laughing
Travirus Nelson (14 days ago)
Still lit af in 2018!!๐Ÿ˜
Niomi Reed (14 days ago)
Letโ€™s go petty team
Q Quinomes (14 days ago)
i love your video a lot.
Faith Jada (14 days ago)
hi star I love it so ๐ŸŒŸ
Smiljana Velimirovic (14 days ago)
Ahhh found it finaly ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜… i was looking for this video for soooo long ๐Ÿค— p.s. this is great ๐Ÿ˜‰
Rachel Stafslien (15 days ago)
Omg I remember this!!! ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Destynee Williams (15 days ago)
This song is fire ๐Ÿ”ฅ
Basically Basic (15 days ago)
LMAO I remember dancing to this 3 years ago lmaoo
Aalivia Subliminals (15 days ago)
*Staring at those knees the whole time*
lester fye (15 days ago)
I love this video
Shayla Gray (15 days ago)
Id listen to this if it was a real mash up song.
D Gang conteh (15 days ago)
Who got to shave your legs
sunfeatherX3 (16 days ago)
Nice touch with the ashy legs ๐Ÿ˜‚
anime.sharim (16 days ago)
Ok this video got me dead ๐Ÿ’€๐Ÿ’€
abc 123 (16 days ago)
๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ’–๐Ÿ‘‘
James S. (16 days ago)
This video still puts a smile on my face. Good job!
Lizzy Johnson (17 days ago)
Were is the lotion
ItzVictoriaGaming (17 days ago)
They look stank๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Fantasia Collins (17 days ago)
I love this video
ItzVictoriaGaming (17 days ago)
Im dying๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Lexxโ€™s Lit Life (17 days ago)
Them knees Jesus!!!
Javi Silva (17 days ago)
Let's go petties
Javi Silva (17 days ago)
Adele ๐Ÿ˜‚
Rachael Quirino (18 days ago)
this the full video
Black Rabbit (19 days ago)
Looks like he dipped his knees in flour๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Michelle Brown (19 days ago)
Y'all gone win one day (at having the ashiest knees on earth)
It's Just Lana (19 days ago)
Where it all started๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚โค
Lilly Playz Roblox (19 days ago)
STOP HATING, HIS LEGS AREN'T ASHY IT'S POWDER PEOPLE !!!!!!!!!
Jamaican Atheist (19 days ago)
Saiyuri Playz Roblox humans are dumb
just trash (20 days ago)
Starrkeisha need some lotion. I mean damn looking like she rubbed chalk on her knees
RUFFGIRL (20 days ago)
You are killing and Iโ€™m here for all of it

Would you like to comment?

Join YouTube for a free account, or sign in if you are already a member.